دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1399 - 18:13
ادامه بحران ایرلاین‌های آمریکایی؛

«ساوت‌وست ایرلاینز» کارمندانش را به مرخصی اجباری می‌فرستد

شرکت هواپیمایی ساوت‌وست آمریکا به دلیل بحران ناشی از کرونا، کارمندانش را به مرخصی اجباری می‌فرستد.
کد خبر : 546003
Southwest-Bathroom-Camera-Lawsuit-1592382131.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، شرکت «ساوت‌وست ایرلاینز» (Southwest Airlines) که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی آمریکا محسوب می‌شود، به دلیل بحران ناشی از کرونا، به بیش از 6 هزار و 800 کارمند خود هشدار داد که احتمالاً آنها را به مرخصی اجباری (بدون حقوق) می‌فرستد.


این اطلاعیه شامل 1هزار و 221 خلبان، 1 هزار و 500 مهماندار، 1هزار و 176 کارمند امور مشتریان و بیش از 2 هزار و 551 کارگر باند پرواز، قسمت بار و سایر کارکنان عملیاتی می‌شود.


راسل مک‌کاردی، یکی از معاونان این شرکت هواپیمایی گفت: از اوایل ماه اکتبر با اتحادیه‌های خود در حال تعامل بودیم تا با کاهش موقتی هزینه‌ها، بتوانیم بیش از 1 میلیارد دلار از هزینه‌های اضافی پیش‌بینی‌شده برای سال 2021 را جبران کنیم. هدف مطلق ما حفظ هرگونه موقعیت شغلی در این هواپیمایی است. بااین‌حال، به دلیل عدم پیشرفت در مذاکرات، مجبور شدیم چنین تصمیمی را اتخاذ کنیم.


وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم به حمایتی دست یابیم که با چالش‌های اقتصادی مداوم ناشی از کاهش تقاضا برای سفرهای هوایی مقابله کند، مایلیم مذاکرات را به‌سرعت برای حفظ مشاغل ادامه دهیم.


انتهای پیام/4112/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته