دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1393 - 17:48
فقیهیان عنوان کرد

مقاومت در برابر نقد خیرخواهانه، بد‌ترین آفت برای مدیر در نظام اداری

خبرگزاری آنا: معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: مقاومت در برابر نقد خیرخواهانه، بد‌ترین آفت برای یک مدیر در یک نظام اداری است.
کد خبر : 53

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر حسین فقیهیان در نشست مشترک روسای کمیته‌ها و مدیران ستاد هماهنگی استان اصفهان گفت: در یک نهاد سیاستگذار مانند ستاد هماهنگی استان باید ایده‌ها و برنامه‌های بلندمدت فرا‌تر از استاندارد‌ها و انتظارات معمول پیش‌بینی و اجرا شود. ستاد هماهنگی استان به عنوان یک مرکز و پایگاه با شناسایی کامل واحد‌ها و اشراف بر نقاط قوت و ضعف هر واحد دانشگاهی می‌تواند نقش موثری در فراهم کردن بستر رشد و پیشرفت و مرتفع کردن معضلات یک واحد داشته باشد.


وی تصریح کرد: باید بکوشیم از نقد صحیح و خیرخواهانه نهراسیم و حتی این شیوهٔ دید نقادانه به مسائل و تحمل و انعطاف در برابر نقد صحیح را در محیط کار حاکم کنیم. چرا که بد‌ترین چیز برای یک مدیر در یک نظام اداری مقاومت در برابر نقد خیرخواهانه است.


فقیهیان افزود: احساس دلسوزی مدیران و روسای کمیته‌ها نسبت به حوزه‌های کاری و وظایف خود بهترین سرمایه برای پیشرفت یک سیستم اداری بوده و انتظار می‌رود با این نگاه، مدیران و روسای کمیته‌ها به عنوان بازوان توانمند ستاد هماهنگی عمل کنند.


در بخش دیگری از این جلسه، دبیران شورای اقتصاد دانش‌بنیان، دفتر ارتباط با صنعت و کارگروه تجهیزات استان به عنوان سخنرانان ویژه به بحث درباره فعالیت‌ها و سیاست‌های هر کمیته و کارگروه پرداخته و خواستار اهتمام جدی‌تر روسا و اعضای هیات علمی واحد‌ها در این حوزه‌ها شدند.


در ادامه نیز مدیران و روسای دیگر کمیته‌ها به ذکر اقدامات انجام گرفته و برنامه‌های پیش رو در هر حوزه پرداختند.


در پایان مقرر شد مصوبات این نشست 9ساعته در قالب یک توافقنامهٔ داخلی برای اجرای هر چه بهتر آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های ارسالی سازمان مرکزی به واحدهای استان ارسال شود.


انتهای پیام/ع




انتهای پیام/

برچسب ها: اصفهان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته