دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1394 - 17:16
مدیر روابط عمومی اورژانس اهواز در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد:

حال عمومی مصدومان تصادف مینی‌بوس حامل زائران ایرانی در عراق خوب گزارش شده است

مدیر روابط عمومی اورژانس اهواز در خصوص آخرین جزئیات وضعیت مصدومان تصادف مینی‌بوس حامل زائران ایرانی در عراق، گفت: حال عمومی بیماران خوب است.
کد خبر : 52893

رضا رفیعی، مدیر روابط عمومی اورژانس اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آنا در خصوص وضعیت دو تن از مصدومان حادثه تصادف مینی‌بوس حامل زائران ایرانی در عراق، گفت: حال عمومی این دو نفر خوب است و هیچ گونه مشکل جدی گزارش نشده و امید است امروز یا فردا از بیمارستان مرخص شوند.


وی افزود: این دو نفر دچار تروما و آسیب دیدگی در ناحیه دست، پا و سر شده‌اند که تا بهبودی کامل در بیمارستان بستری خواهند ماند.


رفیعی عنوان کرد: صبح روز شنبه دو مینی‌بوس حامل زائران ایرانی و غیرایرانی در خاک عراق و در نزدیکی شهر العماره با یکدیگر برخورد کرده‌اند که این حادثه 12 مصدوم و 11 کشته برجای گذاشته است که تاکنون 10 تن از مصدومان از بیمارستان ترخیص شده‌اند.


بر اساس این گزارش، پیش از این برخی رسانه ها از کشته شدن 2 ایرانی در این تصادف خبر داده بودند اما مدیر روابط عمومی اورژانس اهواز در این باره اعلام کرد که از 11 کشته این تصادف، هنوز آمار دقیقی از کشته شدگان ایرانی اعلام نشده است.


این حادثه صبح روز شنبه رخ داده است و دو مینی‌بوس حامل زائران ایرانی و غیرایرانی با هم برخورد کرده‌اند. این حادثه موجب کشته شدن 11 زائر از هر دو مینی بوس شده است.


مجروحان ایرانی تصادف، شب گذشته توسط اتوبوس‌ آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی دزفول به اهواز، انتقال یافته و در بیمارستان گلستان اهواز بستری شدند که پس از چند ساعت، همه مصدومان به جز دو نفر از بیمارستان ترخیص شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته