دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1399 - 12:30
باصدور پیامی؛

صابری شناسایی هویت شهید گمنام آرمیده در واحد زاهدان را تبریک گفت

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، شناسایی هویت شهید «هراچ هاکوپیان» را به خانواده این شهید والامقام تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر : 516814
637110658540924358.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سیروس صابری، مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی شناسایی هویت شهید «هراچ هاکوپیان» را به خانواده این شهید والامقام تبریک و تهنیت گفت.


متن پیام به شرح زیر است:


بسمه تعالی


سلام و درود خدای توانا و مهربان بر دل‌های صبور و پرظرفیت مادرانی که پس از هجرت جگرگوشه‌گان دلبندشان به نشانه‌‌ای از پیکر پاک آنان دل بستند و به آن نیز دست نیافتند؛ و با این همه، با شکیبایی و صبوری خود نقشی بی‌نظیر و استثنایی از خود بر جای نهادند. پاداش این صبر بزرگ، روشنی چشم آنان به مژده‌ رحمت الهی خواهد بود ان‌شاءالله. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)


جا دارد جدای از تبریکی که به همه می‌گویم، یک تبریک جداگانه به خانواده این شهید بزرگوار عرض کنم که به فرموده امام راحل (ره) خانواده شهدا چراغ این ملت هستند، خانواده‌هایی که با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات، با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه کردند.


همزمانی تشخیص هویت این شهید والامقام با هفته دفاع مقدس، فرصتی برای پاسداشت مجاهدت‌های مدافعان گمنام کشور است، هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگانی است که از تمام هستی و لذت‌های خود گذشتند تا کشورشان پایدار بماند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته