دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1399 - 12:56

بررسی قیمت تلویزیون از برندهای مختلف در بانه

حتما به گوش شما تا به حال خورده است که تعداد زیادی از افراد خرید خود را از شهر بانه با قیمت های پایین تر از فروشگاه ها انجام داده اند.
کد خبر : 514536
image_5d32c6c6fcf140cdf4e930b9ef79a52cab0d414d.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، با توجه به افزایش قیمت تلویزیون در سال های اخیر بر اساس افزایش قیمت دلار در ایران بسیاری از افراد جهت خرید تلویزیون دچار مشکلاتی شده اند. راه کارهایی برای خرید تلویزیون با قیمت به مراتب مناسب تر وجود دارد که می توان با انجام آن تلویزیون مورد نظر را با قیمتی مناسب خریداری نمود.


حتما به گوش شما تا به حال خورده است که تعداد زیادی از افراد خرید خود را از شهر بانه (یکی از شهر های مرزی استان کردستان) با قیمت های پایین تر از فروشگاه ها انجام داده اند. بله درست است. قیمت خرید تلویزیون از بانه و یا سایر محصولات خانگی به مراتب ارزان تر از سایر مراکز و فروشگاه های لوازم خانگی می باشد.


خرید تلویزیون از بانه


اما ممکن است از خود بپرسید دلیل این امر چیست و چگونه این اتفاق می افتد. در نگاه اول تصور شما بر این می باشد که خرید از بانه بدلیل امکان تقلبی بودن اجناس اشتباه می باشد. اما با توجه به تحقیقاتی که از فروشگاه های فروش لوازم خانگی از بانه انجام داده ایم می توان گفت به طور کلی این طرز تفکر اشتباه می باشد.علت اصلی تفاوت قیمت تلویزیون در بانه با سایر فروشگاه ها در عدم پرداخت هزینه گمرک در محصولات وارد شده از این شهر می باشد.


با توجه به این که شهر بانه جز شهر های مرزی محسوب می شود و تصور می شود که ممکن است اجناس وارد شده قاچاق و یا تقلبی باشند این تصور در بین افراد به وجود آمده است که خرید لوازم خانگی از بانه اشتباه است اما باید در مورد این موضوع شفاف سازی شود که تمامی اجناس به دلیل عدم تخصیص حق گمرک در این شهر قیمت های به مراتب پایین تری دارند.امروزه شهر بانه با توجه به فروشگاه های متعددی که در آن تاسیس شده است و خرید قانونی لوازم خانگی در آن صورت می پذیرد به یکی از قطب های صنعت اقتصادی کشور مبدل شده است.



خرید تلویزیون سونی از بانه


به طور مثال چنانچه قصد خرید تلویزیون سونی از بانه را داشته باشید می توانید این تلویزیون را با قیمتی به مراتب پایین تر از سایر فروشگاه های داخل تهران و دیگر شهرستان ها خریداری نمایید و هیچ تفاوتی در مدل ، برند و کیفیت محصول وجود نخواهد داشت. قیمت تلویزیون سونی با توجه به بالا بودن قیمت آن نسبت به سایر برند ها به طور معمول در بانه به مراتب پایین تر بوده و افراد می توانند از این راه اقدام به خرید این مدل از تلویزیون نمایند.


البته این نکته می بایست فراموش نشود که در هر شهر و یا فروشگاهی امکان ارائه کالای تقلبی وجود دارد و می بایست با جمع آوری اطلاعات کامل درباره محصولی که قصد خرید آن را دارین اقدام به خرید آن نماییم. یکی از مهم ترین نکته ها درباره خرید تلویزیون از بانه ، فروشگاهی است که قصد خرید از آن را داریم.


امروزه بسیاری از فروشگاه های واقع شده در بانه جهت رفاه حال مشتریان در شهر های مختلف همچون تهران به فروش لوازم خانگی بانه می پردازند تا مشتریان بدون نیاز به مراجعه به این شهر با قیمت های مناسبی اقدام به خرید نمایند. حال تعدادی از فروشگاه ها ممکن است اجناس تقلبی و یا بی کیفیت را به جای برند های نام آشنا به مردم بفروشند و مشتریان را فریب دهند. بنابراین افرادی که قصد خرید تلویزیون از بانه را دارند می بایست با توجه به این نکته مناسب ترین فروشگاه را با بررسی های خود انتخاب و سپس اقدام به خرید تلویزیون نمایند.


بهترین فروشگاه خرید تلویزیون از بانه


یکی از خوشنام ترین فروشگاه های خرید لوازم خانگی و خرید تلویزیون از بانه طبق بررسی های انجام شده ، فروشگاه بانه نیاز می باشد.این فروشگاه با قدمت 15 ساله خود توانسته است طی سال های طولانی امتحان خود را در زمینه خرید از بانه پس دهد. بانه نیاز با ارائه ضمانت کالا این اطمینان را به شما می دهد که علاوه بر قیمت های مناسب ، کالای خریداری شده توسط مشتری دارای اصالت و بالاترین کیفیت مورد نظر می باشد.


قیمت های تلویزیون در بانه


با توجه به صحبت های انجام شده در زمینه خرید تلویزیون از بانه و قیمت های به مراتب پایین تر می توان گفت برای تمامی برند ها قیمت های تلویزیون در فروشگاه بانه نیاز به مراتب پایین تر از سایر فروشگاه ها می باشد که شما می توانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید تلویزیون نمایید. به طور مثال چنانچه قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را داشته باشید می توانید انواع و اقسام این برند را در فروشگاه بانه نیاز با قیمت های بسیار مناسب خریداری نمایید.


درباره قیمت تلویزیون سامسونگ می توان گفت شما می توانید در فروشگاه بانه نیاز انواع تلویزیون های سامسونگ را با حدود 30 تا 50 درصد ارزان تر خریداری نمایید.


این مثال برای بسیاری دیگر از برند های نام آشنا تلویزیون نیز وجود دارد. برند محبوب ال جی که تلویزیون های جدید آن طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است دارای بازه قیمتی 6 تا 25 میلیون تومان (قیمت مرداد 99) در فروشگاه بانه نیاز می باشد که اگر قیمت تلویزیون ال جی در فروشگاه بانه نیاز را با سایر فروشگاه ها مقایسه نمایید می توانید اختلاف قیمت را به وضوح لمس نمایید.


حال که با علت ارزان بودن قیمت تلویزیون و یا سایر محصولات از جمله کولر گازی ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و یخچال و... به مقدار کافی آشنا شدید و تفاوت قیمت ها را مشاهده نمودید چنانچه قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید می توانید با انتخاب صحیح فروشگاه های معتبر در این زمینه و مقایسه قیمت ها و برند ها بهترین خرید خود را انجام دهید.


همانطور که گفته شد طبق بررسی های انجام شده از فروشگاه های خرید از بانه و بررسی قیمت ها و اصالت کالاهای عرضه شده آن ها ، یکی از بهترین فروشگاه ها ، فروشگاه بانه نیاز می باشد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت این فروشگاه انواع و اقسام تلویزیون ها و یا سایر محصولات را مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمایید و سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.این فروشگاه با تضمین اصالت کالا به مشتریان خود یکی از ایده آل ترین گزینه های برای خرید تلویزیون از بانه می باشد.


شماره تماس: 09901603613


آدرس وبسایت : www.banehniaz.com


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: بانه تلویزیون
ارسال نظر
هلدینگ شایسته