دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1399 - 11:05
خصالی در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

عزم جهادی طلاب و دانشجویان مدرسه عالی و دانشگاه شهید مطهری در راستای کمک مؤمنانه/ تأمین نیازهای ده‌ها گروه جهادی

دانشجوی فلسفه و کلام دانشگاه شهید مطهری از تأمین نیازهای ده‌ها گروه جهادی در راستای کمک مؤمنانه توسط طلاب و دانشجویان خبر داد.
کد خبر : 488877
C97B0044.jpg

حسن خصالی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: جمعی از دانشجویان و طلاب دانشگاه و مدرسه عالی شهید مطهری بعد از ماجرای اذیت و آزار و کشتار مسلمانان هند تصمیم گرفتند که در حد بضاعت خود کاری برای آن‌ها انجام دهند.
وی افزود: با تأسیس یک گروه تلگرامی کار خود را آغاز کردیم که در طول چند روز به ۱۲ هزار نفر عضو رسید و با انتشار هشتگ #indianmuslimsindanger، مسلمان‌کشی در هند را محکوم کردیم که این هشتگ جهانی شد. همچنین کمک به تجمع بزرگ مقابل سفارت هند و نامه به سفیر، رهبر و رئیس‌جمهور هند از دیگر اقدامات طلاب و دانشجویان مدرسه و دانشگاه شهید مطهری برای کمک به مسلمانان هند بود.
این دانشجوی فلسفه و کلام دانشگاه شهید مطهری با اشاره به اثرگذاری بالای کمپین حمایت از مسلمانان هند، گفت: وقتی ویروس کرونا در کشور فراگیر شد و فرمانده کل قوا دستور بسیج همگانی را دادند، تصمیم گرفتیم که اسم این گروه را تغییر دهیم و وارد عرصه مبارزه با کرونا شویم که بعد از صحبت رهبر انقلاب درباره کمک مؤمنانه، اسم گروه را به #کمک_مومنانه تغییر دادیم.
خصالی ادامه داد: با توجه به ظرفیت انقلابی اعضای گروه و با عنایت به اینکه گروه‌های جهادی فعالیت‌های گسترده‌ای به‌خصوص در ایام کرونایی دارند اما جزیره‌ای عمل می‌کنند، تصمیم گرفته شد که این جزیره‌ها به یکدیگر متصل شوند و نیاز گروه‌های جهادی برطرف شود.
وی خاطرنشان کرد: برای تأمین نیاز گروه‌‌های جهادی به‌صورت حضوری و تلفنی با آنان ارتباط گرفته شد و برای برطرف کردن نیازشان توسط خیران کارهای بسیار خوبی صورت گرفت؛ هر شب از ساعت ۲۲ تا ۲۴ نیازهای گروه‌های جهادی در گروه تلگرام و اینستاگرام برای برطرف شدن نیازهایشان منتشر می‌شد که به لطف خدا، کمک مردم و جهادگران، نیازهای ده‌ها گروه‌ جهادی رفع شد که امیدواریم توانسته باشیم قدمی برای رفع محرومیت انقلاب مستضعفان و ظهور امام زمان(عج) برداشته باشیم و مورد رضایت حضرت زهرا(س) واقع شده باشد.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته