دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1399 - 18:47

مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه صیانت از دستاوردهای علمی کشور از وظایف دانشگاه‌هاست، گفت: سکان‌دار این امر هم رئیس دانشگاه است.
کد خبر : 486593
1.jpg

به گزارش گروه داشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سیروس صابری مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رشت ضمن تسلیت شهادت شهید مطهری و تبریک فرار رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: همه سرباز ولایت هستیم و به این سربازی و کشور خود افتخار می‌کنیم.


مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا مردم کشورهای دیگر فروشگاه‌ها را غارت کردند اما در ایران مردم به نیازمندان کمک مومنانه می‌کنند، گفت: دولت‌هایی که تا دیروز ادعای کدخدایی می‌کردند، امروز راهزنی می‌کنند و ماسک می‌دزدند.


وی افزود: در برخی از کشورهای مدعی، مسئولان به‌جای رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم در خاورمیانه جنگ افروزی می‌کنند اما در کشور ما سپاه پاسداران در اوج بحران‌ها کار علمی کرده و ماهواره به فضا پرتاب می‌کند و ما افتخار داریم که در یک محیط علمی خدمت می‌کنیم.


صابری صیانت از دستاوردهای علمی را مورد توجه و تأکید قرار داد و با بیان اینکه صیانت از دستاوردهای علمی کار راحتی نیست، گفت: البته این موضوع وظیفه حراست نیست، بلکه وظیفه دانشگاه بوده و سکان‌دار آن هم رئیس دانشگاه است.


مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی از مسئولان حراست دانشگاه خواست که با رئیس و کارمندان دانشگاه آزاد، کارمندان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان تعامل و همکاری داشته باشند.


وی خاطرنشان کرد: با ائمه‌جمعه، سپاه پاسداران، بسیج و ادارات کل در استان ارتباط داشته باشید و این ارتباط تا حدی باشد که آنها در بحران‌ها یار و یاور شما باشند.


مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شأن یک دانشجو پوشش مناسب است، تصریح کرد: همه باید به یکدیگر کمک کنیم تا سرباز خوبی برای ولایت و خدمتگزار خوبی برای دانشجویان و مسئولان دانشگاه باشیم.


در پایان این مراسم کوروش محبوب به‌عنوان مدیرکل جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان معارفه شد.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته