دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1393 - 11:13
در گفت‌وگو با آنا

میرزا: آینده‌پژوهی در حوزه برنامه‌ریزی آتی دانشگاه آزاد اسلامی از ارکان جدی به شمار می‌رود

سرپرست واحد کرج گفت : آینده‌پژوهی اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه برنامه‌ریزی آتی یکی از ارکان جدی به شمار می‌رود.
کد خبر : 4771

دکتر بهروز میرزا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با توجه به سخنرانی راهبردی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده در شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه اظهار کرد: این سخنرانی‌ها در رسانه‌ها بازتاب غرورآفرینی داشت. موضوع آینده‌پژوهی و آینده‌نگاری و اهمیت دادن به آن اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه برنامه‌ریزی آتی یکی از ارکان جدی به شمار می‌رود.








بین المللی شدن، اهتمام به عمران و آبادانی کشور، محوریت دانشجو و امکان حمایت از دانشجویان کم بضاعت و بااستعداد و البته برنامه ریزی راهبردی و آینده پژوهی از موضوعاتی است که تمامی واحد‌ها و مراکز باید به آنها توجه جدی داشته باشند

سرپرست واحد کرج با بیان اینکه به خود می‌بالیم که در چنین دانشگاه پیشتاز و پویایی خدمت می‌کنیم، افزود: نگرش دانشگاه باید انطباق با این دیدگاه داشته باشد. بین المللی شدن، اهتمام به عمران و آبادانی کشور، محوریت دانشجو و امکان حمایت از دانشجویان کم بضاعت و بااستعداد و البته برنامه ریزی راهبردی و آینده پژوهی از موضوعاتی است که تمامی واحد‌ها و مراکز باید به آنها توجه جدی داشته باشند.


سرپرست واحد کرج تاکید کرد: مسئولیت داریم طوری به وظیفه خود عمل کنیم که در افق ۱۴۰۴ با دستیابی به اهداف عالیه دانشگاه و انطباق با سند توسعه جمهوری اسلامی سربلند باشیم.


میرزا خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حمایت از تصمیمات شصت و نهمین اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی و رهنمودهای رئیس دانشگاه و همچنین نصایح رئیس هیئت موسس و امناء، سعه صدر و تلاش بی‌وقفه برای ایجاد محیط علمی-فرهنگی مملو از آرامش، حضور دانشجویان و حرکت مطابق برنامه راهبردی را سرلوحه قرار داده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته