دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بهزاد فراهانی در گفتگو با آنا:

سوگ سردار سلیمانی برای من بسیار دردناک و بااهمیت است/ سوگمندی من نه از جنبه سیاسی بلکه همدلی با از دست دادن بچه‌های ایران است

بازیگر تلویزیون و سینمای ایران گفت: ناراحتی من، نه بخاطر اشتباهی است که در رابطه با سقوط هواپیما شده، بلکه بخاطر سوگ از دست دادن این عزیزان است. چه در مورد سردار سلیمانی باشد و چه بچه‌های کشته شده در مراسم کرمان و چه سقوط هواپیما.
کد خبر : 466651

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، واکنش‌ها به رویدادهای اخیر کشور همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین آن شهاب حسینی متنی بلندبالا در اینستاگرام منتشر کرد و اهالی هنر و بلکه کل جامعه را از بروز واکنش‌های احساسی برحذر داشت. در همین زمینه به سراغ بهزاد فراهانی بازیگر پیشکوست سینمای ایران رفتیم و در خصوص حال و احوال این روزهای سینمای ایران با او به گفتگو نشستیم.


بهزاد فراهانی در گفتگو با خبرنگار سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا در واکنش به انصراف برخی از هنرمندان از جشنواره‌های فجر عنوان کرد: به نظرم باید اجازه داد که هرکس هرجور که می‌اندیشید، خودش را نشان دهد. من چون اجرایی ندارم طبیعی است که در این باره ادعایی ندارم.


وی با این حال افزود: البته چه بسا من هم اگر اجرایی داشتم ممکن بود اجرایم را تعطیل می‌کردم. البته اعتراض یکی مثل من سیاسی نیست بلکه از بابت همدردی با این روزهای غم و همدلی با سوگواران است.


فراهانی در این رابطه تأکید کرد: نقد و ناراحتی یکی مثل من، نه بخاطر اشتباهی است که در رابطه با سقوط هواپیما شده، بلکه بخاطر سوگ از دست دادن این عزیزان است. چه در مورد سردار سلیمانی باشد و چه بچه‌های کشته شده در مراسم کرمان و چه سقوط هواپیما و حتی تبعه کشورهای حاضر در آن.


این بازیگر اعتقاد داشت: شاید اعتراض دیگر هنرمندان متوجه نقد دولت و حاکمیت هم باشد، ولی لااقل در مورد من، این احساس از بابت غمی است که کشورمان را فراگرفته و این سوگمندی، ابراز تسلیت و همدلی با سوگواران است که حوصله‌ای برای کار نمی‌گذارد.


وی بر این اساس گفت: بالاخره روزهایی را پشت سر گذاشتیم که این همه بچه‌های ایرانی از بین ما رفته‌اند؛ خب این حال و هوایی تلخ برای ماست. عدم شرکت برخی در این جشنواره‌ها، بخاطر این همدلی و همسویی با صاحبان این سوگ دردناک است.


بهزاد فراهانی بیان کرد: سوگ سردار سلیمانی برای من بسیار دردناک و بااهمیت است؛ انسان، انسان است چه یک نفر باشد و چه چند نفر. باید به همه احترام گذاشت.


انتهای پیام/4139/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته