دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1398 - 18:26

دومین کنگره ملی خانواده هفته آینده در تهران برگزار می‌شود

دومین گردهمایی فعالان و کنشگران شاخص عرصه خانواده در سراسر کشور در تاریخ دوم و سوم بهمن سال جاری در مجموعه سرچشمه تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 466552
2435032_433.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا دومین دوره کنگره ملی خانواده به همت بنیاد ملی خانواده امسال نیز با حضور فعالان و کنشگران برتر این حوزه برگزار خواهد شد. 


حجت الاسلام رضا رویت مدیرعامل بنیاد ملی خانواده و دبیر کنگره با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی فعالان خانواده در سراسر کشور، مهم‌ترین اهداف این گردهمایی سالانه را ارتقای ظرفیت تخصصی فعالان، شبکه‌سازی کنشگران و شناسایی مسائل آنان و بسترسازی برای توسعه درون‌زای مجموعه‌های فعال در حوزه خانواده دانست.


به گفته وی مخاطبان این کنگره فعالان و کنشگران عرصه خانواده در حیطه‌های مطالعات و سیاست‌گذاری، آموزش و مشاوره، تبلیغ و رسانه، سازمان‌دهنده‌ها و مجامع، مراکز خیریه‌ای و واسطین، نهادها و سازمان‌ها هستند که از سراسر کشور به‌صورت کیفی گزینش شده‌اند. 


دبیر کنگره افزود: امسال در حاشیه کنگره رویدادهای مهمی طراحی و اجرا خواهند شد که یکی از بزرگ‌ترین آنها برگزاری نمایشگاه تعاملی دستاوردها و خدمات فعالان خانواده و ارائه محصولات و ظرفیت‌های خود به یکدیگر است. رویداد تجربه‌های موفق حوزه خانواده، پنل‌ها و گعده‌های تخصصی و کارگاه‌های مهارتی و... از دیگر رویدادهای مهمی است که در حاشیه این کنگره اتفاق خواهند افتاد.


لازم به ذکر است که این کنگره در تاریخ دوم و سوم بهمن ماه سال جاری در مجموعه سرچشمه تهران برگزار خواهد شد.



علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 88890897 و 88890898 تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته