دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1398 - 11:03
مدیر تربیت بدنی دانشگاه امام صادق (ع) خبر داد؛

برگزاری لیگ ورزشی ویژه دانشجویان با حضور 4 دانشگاه برتر کشور

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه امام صادق (ع) از برگزاری لیگ ورزشی ویژه دانشجویان با حضور چهار دانشگاه برتر خبر داد.
کد خبر : 451680
BQ4K0073.jpg

امین پورنقی در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از برگزاری لیگ فوتسال و والیبال دانشجویان و لیگ والیبال ویژه کارکنان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) خبر داد و اظهار کرد: لیگ والیبال دانشجویان با حضور هشت تیم و لیگ فوتسال دانشجویان با حضور 12 تیم از روز دانشجو آغاز شده است.


وی افزود: لیگ فوتبال کارکنان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) نیز با حضور هفت تیم در حال برگزاری است و سه هفته تا پایان این دوره از مسابقات زمان باقی مانده است. 


مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه امام صادق (ع) هم‌چنین از برگزاری لیگ ورزشی در چهار رشته ورزشی با حضور چهار دانشگاه برتر تهران از جمله دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد و عنوان کرد: مذاکرات اولیه برای برگزاری این مسابقات انجام شده است. از دیگر برنامه‌های ورزشی فوق برنامه دانشجویان «مسابقات دهه فجر» است. 


پورنقی اذعان کرد:  به مناسبت روز دانشجو مسابقاتی ورزشی با هدف افزایش شادابی و نشاط در دانشجویان به همت  اداره تربیت بدنی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.  دانشجویان در این دوره از مسابقات در ۶ رشته ورزشی از جمله پینگ پونگ یک و دو نفره، فوتبال دستی، طناب کشی، حمل ماشین، ضربه پنالتی و تیراندازی با تفنگ بادی به رقابت پرداختند.


وی ادامه داد: در مجموع این مسابقات ۱۲۰ نفر ثبت نامی داشت که به تفکیک ۲۴ نفر در ضربات پنالتی، ۴۷ نفر در تیراندازی با تفنگ بادی، ۱۹ نفر در رشته طناب کشی، ۱۰ نفر در حمل ماشین و ۴۰ نفر در رشته فوتبال دستی ثبت‌نام کردند. بازه زمانی  مسابقات از روز دانشجو یعنی  شنبه  ۱۶ آذر  لغایت سه شنبه ۱۹ آذر بوده است.


150 دقیقه غارنوردی در یکی از غارهای فنی و زیبا کشور


پورنقی با اشاره به برنامه‌های کوهنوردی دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) گفت: هفته گذشته به همراه دانشجویان به  غار رودافشان رفته‌ایم که بیش از 150 دقیقه غارنوردی در یکی از غارهای فنی و زیبا کشور همراه بود.


مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: در این برنامه پائیزه گروه کوهنوردی دانشگاه امام صادق علیه السلام، 20 تن از مشتاقان به غارنوردی و سکوت در دل کوه توانستند به تماشای یکی از زیباترین غارهای استان تهران در آیند. زمان حرکت گروه از دانشگاه حدود ساعت 6:30 بود و پس از حدود 3 ساعت به روستای رودافشان در حدود پنجاه کیلومتری شهر دماوند رسیدیم.


وی ادامه داد: ساعت 10:15 به سمت غار حرکت کردیم و حدود ساعت10:40 به دهانه غار رسیدیم. دهانهای که با 20 متر ارتفاع و 29 متر طول، یکی از سه دهانه بزرگ در بین غارهای کشور است. پس از حدود 15 دقیقه استراحت و همسان شدن دمای بدن غارنوردان، ساعت 10:55 وارد غار شدیم. ما در این برنامه توانستیم از معبد آناهیتا (الهه آب) و تالار خفاش‌ها و دیگر تالارها برای لحظاتی استفاده کنیم و در نهایت پس از حدود 2 ساعت و نیم به دهانه کوه بازگشتیم. سپس به سمت خودرو حرکت کردیم و حدود ساعت 17:30 به دانشگاه رسیدیم.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته