دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1398 - 11:55
رئیس پلیس پایتخت:

دستگاه قضائی نهادهای کم‌کار در حوزه ترافیک را مواخذه کند

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه برخی از نهادها به وظایف خود در راستای کاهش ترافیک و آلودگی هوا عمل نمی‌کنند، گفت: دستگاه قضائی نهادهای کم‌کار در حوزه ترافیک را مواخذه کند.
کد خبر : 444427
10605736_961.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حسین رحیمی ظهر امروز در بازدید از مرکز ۱۹۷ (دفتر نظارت همگانی ناجا) با بیان اینکه در جلسه ملاقات مردمی امروز بیش از 430 نفر از شهروندان به پلیس‌های تخصصی ما رجوع کردند، اظهار کرد: مردم در حوزه فعالیت پلیس راهور، پلیس آگاهی، پلیس امنیت اقتصادی و... گلایه‌هایی داشتند که به گوش فرماندهان ما رسید.


وی ادامه داد: بیشترین گلایه‌های مردم در حوزه‌های راهور، اماکن و پلیس امنیت و پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده است‌.


رئیس پلیس پایتخت درباره بهبود طرح ترافیک گفت: ساعت طرح در نیمه دوم سال باید از ساعت ۱۹ کاهش پیدا کند. از طرفی پلیس طرح برخورد با خودروهای دودزا را دنبال می‌کند و در حوزه ترافیک پایتخت، نباید توپ را به زمین هم بیاندازیم و باید با هم‌افزایی همه نهادها این موضوع را حل کنیم.


رحیمی اظهار کرد: متأسفانه در جلسات شورای ترافیک، فقط حرف‌های تکراری مطرح می‌شود و ما معتقدیم حرف‌های انتزاعی باید به بحث‌های کارشناسی تبدیل شود و دستگاه‌های مسئول باید پاسخ دهند که چه حرکتی برای کاهش آلودی هوا کردند.


وی ادامه داد: شب گذشته در محدوده برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بودم و شاهد ترافیک وحشتناکی در آنجا بودم. بارها به نهادها و مسئولان اعلام کردیم که زمان برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب را تغییر دهند اما گوش شنوایی نبود.


رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: از مسئولان قضائی درخواست دارم که وارد جریان ترافیک شوند و دستگاه‌های کم‌کار در وضعیت ترافیک را مواخذه کنند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته