دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد؛

انتقاد از عدم همکاری بین‌بخشی برای پخش شهرآورد پایتخت از تلویزیون‌های شهری

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه همکاری لازم برای پخش مسابقه شهرآورد پایتخت از طریق تلویزیون‌های شهری صورت نگرفت.
کد خبر : 416722
_شورای_اسلامی_شهر_تهران_-_96_08_02_-_19-e1558773587839.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا حجت نظری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در ارتباط با عدم همکاری نسبت به پخش بازی شهرآورد از تلویزیون‌های شهری اظهار کرد: در این روزها ایران وضعیتی را در سطح بین‌المللی دارد که تحت تأثیر آن، شرایط اقتصادی مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است.


وی ادامه داد: در چنین شرایطی اجرای رویدادهای دسته‌جمعی و خانوادگی تا حدی می‌تواند باعث ایجاد نشاط در آنها شده و این موضوع در ارتقای سرمایه و برون‌رفت از بحران مؤثر است.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که در همین راستا مدیریت شهری تلاش کرد تا نسبت به پخش مسابقه شهرآورد پایتخت در تلویزیون‌های شهری اقدام کند، گفت: متأسفانه همکاری لازم بین‌بخشی برای این رویداد جذاب صورت نگرفت.


نظری اذعان کرد: بر خود لازم می‌دانیم به‌عنوان نمایندگان مردم از شورای تأمین بخواهیم به این خواست مردمی که بخشی از جامعه آن را مطالبه می‌کند توجه ویژه شود تا مجوز پخش مسابقه فوتبال در فضاهایی از شهر تهران که برای تماشای شهرآورد پایتخت فراهم شده صادر شود.


انتهای پیام/4105/4110/


انتهای پیام/

برچسب ها: حجت نظری شهرآورد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته