دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1398 - 18:28
خشم عزاداران حسینی (ع) از مدیر هتاک دانشگاه فرهنگیان؛

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان: عده قلیل هتاکان بدانند ملت ما زیر بیرق حسین(ع) با عزت با ظلم خواهد جنگید

در ادامه موج خشم و غیرت عزاداران حسینی(ع) نسبت به اظهارات مدیر هتاک دانشگاه فرهنگیان، دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان اظهار کرد: این عده اقلیت بدانند که ملت ما زیر بیرق حسین(ع)، با عزت خود با ظلم خواهد جنگید.
کد خبر : 414546
_ALI3948.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد زادمهر با انتشار پیامی توئیتری نسبت به اظهارات مدیر هتاک دانشگاه فرهنگیان نسبت به عزاداری امام حسین(ع)، نوشت: این‌که اجتماع شیرخوارگان عاشورایی را رواج شیعه صفوی بخوانند و با حمایت از فسادطلبان مدعی مبارزه با فساد شوند، ناشی از همان تفکری است که عزادرای برای امام حسین(ع) را افسردگی می‌داند.



وی در ادامه پیام خود اعلام کرد: این عده اقلیت بدانند که ملت ما زیر بیرق حسین(ع)، با عزت خود با ظلم خواهد جنگید.


گفتنی است خدیجه گلین‌مقدم معاون مدیرکل آموزش و پژوهش دانشگاه فرهنگیان در صفحه شخصی اینستاگرام با انتشار تصویری از پیامک دعوت مراسم شیرخوارگان حسینی آن را رواج تشیع صفوی نامید و برگزاری مراسم عزاداری را راهی برای سرگرم کردن مردم در حکومت غیرخردورز دانست!


نکته جالب‌تر این‌جاست که وی در ادامه پیام خود این اعمال را ظاهرسازی دانسته است. گفتنی است خدیجه گلین‌مقدم پیش از این رئیس انجمن اسلامی معلمان بوده و اظهارنظرات سیاسی متعددی در حوزه زنان و انتخابات مجلس داشته است.


هتاکی مسئول دانشگاه فرهنگیان را محکوم می‌کنیم


پیش از این حمیدرضا قائم‌پناه، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اشاره به انتشار پیامی توهین‌آمیز از طرف یکی از مسئولان دانشگاه فرهنگیان نسبت به عزاداری امام حسین(ع) گفت: بحث امام حسین(ع)، محرم، عاشورا و در کل اهل بیت(علیهم‌السلام) خط قرمز ما است. عزاداران و عاشقان امام حسین(ع) نور چشم دیدگان ما هستند. توهین معاون مدیرکل پژوهش دانشگاه فرهنگیان به عزاداری امام حسین(ع) را محکوم می‌کنیم.


وی افزود: می‌بایست این فرد در رسانه‌ها از عاشقان اباعبدالله(ع) عذرخواهی کند و به جد پیگیر این موضوع هستیم. متأسفانه معلوم نیست با چه نظارتی این فرد در دانشگاه فرهنگیان صاحب مسئولیت شده است.


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: باید این سؤال مطرح شود که با توجه به سوابق سیاسی این فرد، چگونه مسئولیت حضور در دانشگاه فرهنگیان به وی داده شده است، دانشگاهی که خود مولد فرهنگ است.


قائم‌پناه خاطرنشان کرد: نباید این اقدام و هتاکی به اسم دانشگاه فرهنگیان تمام شود. جای چنین اشخاصی که به عزاداری و امام حسین(ع) توهین می‌کنند در دانشگاه فرهنگیان نیست. دانشگاه فرهنگیان آراسته به فرهنگ عاشورایی و حسینی است. این دانشگاه مبلغ این فرهنگ است و معلمانی که تربیت می‌کند نیز با فرهنگ عاشورایی آشنا می‌کند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
۰
اعتقادات انسان را قوی می سازد و درست نقطه ی مقابل است، یعنی اخلاص در اعتقادات ضمیر الهی انسان را بیدار می کند و انسانی که ضمیر الهی اش بیدار است اشرف مخلوفاتی است که مورد نظر شجره ی طیبه ی حضرت زهرا (س) است و مظلومیت ایمه اطهار خیلی حرف ها دارد، اما هدف آنها حرکت بسمت خداشناسی است و مظلومیت آنها در این جهت است که واقعه ی تاسوعا و عاشورای حسینی را می سازد که حضرت زینب کبری (س) می فرمایند، بغیر از زیبایی ندیدم و این پیام آزادگی است که سید الشهدا حضرت اباعبدا...حسین (ع) به جهان هستی مخابره می کند و جوشش خون از زمین کربلا بمعنای زنده بودن قیام اباعبدا... حسین (ع) است که بدست منجی عالم بشریت تمام جهان هستی را خداشناسی فرا می گیرد و این وعده ی خداوند یکتاست و زیبایی از این بالاتر هیچ جا وجود ندارد، اگر بیندیشند
هلدینگ شایسته