دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هانیه توسلی ممنوع‌التصویر نیست/ اصرار عجیب خانم بازیگر به تداوم یک شایعه!

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما نسبت به موضوع ممنوع‌التصویری هانیه توسلی واکنش نشان داد.
کد خبر : 413438
هانیه-توسلی-س-مد.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، محمدحسین رنجبران در یک توئیت موضوع ممنوع‌التصویری هانیه توسلی را جعلی و بی‌اساس دانست. این واکنش مدیرکل روابط عمومی صداوسیما پس از این صورت گرفت که در هفته گذشته شایعه ممنوع‌التصویری هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون به شکل گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب منتشر شد. 


آزیتا موگویی کارگردان فیلم سینمایی «ایده اصلی» که این روزها با بازی توسلی و بازیگران دیگری از جمله بهرام رادان، پژمان جمشیدی و مریلا زارعی در حال اکران است، از حذف صحنه‌های این بازیگر از تیزرهای پخش‌شده از تلویزیون خبر داد.


هانیه توسلی پیش از این هم مدعی شده بود که در زمان اکران فیلم «عصر روز دهم» به کارگردانی مجتبی راعی که حدود 10 سال پیش اکران شد، تصاویر وی از تیزرها حذف شد. این در خالی است که این فیلم بارها به طور کامل از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شده است.



مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در توئیت خود نوشته است: «برخی از همکاران رسانه‌ای و مخاطبان از ممنوع‌التصویری خانم هانیه توسلی پرسیدند که با رئیس مرکز صیانت سازمان صحبت کردم و ایشان گفت که مرکز صیانت به‌عنوان متولی موضوع تاکنون ممنوعیتی برای خانم توسلی نداشته و این خبرهای جعلی که متأسفانه ذهن هنرمندان و مردم را مشوش می‌کند، نادرست است».


توسلی پیش از این هم بارها با اظهارنظرهای عجیب، چالش برانگیز و عمدتاً مغایر با فرهنگ ایرانی - اسلامی خود حاشیه ساز شده بود. دو سال پیش بود که بعد از مرگ گربه خانگی‌اش متن غم انگیزی را در اینستاگرام خود خطاب به گربه‌اش منتشر کرد که با واکنش های فراوانی مواجه شد. چند ماه بعد هم با انتشار یک پست دیگر از حیوان جدید خانگی خود که این بار یک سگ بود رونمایی کرد!



در ادامه این اظهارنظرهای جنجالی، توسلی در گفتگویی که در برنامه سینمایی اینترنتی 35 با فریدون جیرانی داشت از جنس نقش‌های مورد علاقه‌اش هم رونمایی کرد. او به نقش های مشابه بازی  ایزابل هوپر در فیلم معلم پیانو اشاره کرد.هوپر بازیگر زن فرانسوی است که در کارنامه کاری خود فیلم‌های با محتوای ساختارشکن و جنسی داشته و از بازیگران مورد علاقه کلود شابرول کارگردان موج نوی سینمای فرانسه است.


به این ترتیب شاید بتوان همراهی توسلی با این موج آفرینی و سکوتش درباره شایعه‌ای که هیچگاه به صورت رسمی تأیید نشده است را  نیز در ادامه همین جنجال آفرینی‌ها در نظر گرفت.


انتهای پیام/4072/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته