دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1398 - 14:23
نخستین اظهارات نفرات برتر کنکور98 در گفتگو با آنا؛

روایت «احمدی‌نژاد» از کسب رتبه یک تجربی 98/ بدون کلاس کنکور، اول شدم/ کمک «برادر شش ساله» برای قبولی در کنکور!

نفرات برتر گروه‌های آموزشی آزمون سراسری در نخستین اظهارات خود از میزان مطالعه تا عدم‌تمایلشان برای انتخاب رشته گفتند.
کد خبر : 409156
3269008_987.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پژوهش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صبح امروز در نشست خبری رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال 98 اعلام شد.


در گروه علوم تجربی، ایزدمهر احمدی‌نژاد از تهران رتبه اول، محسن راستکار از تبریز رتبه دوم و فرهنگ امیری از شیراز رتبه سوم را کسب کردند.


در گروه علوم ریاضی و فنی، علیرضا سخایی‌راد از اهواز و محمدصادق یزدی و دانا افاضلی از تهران نفرات اول تا سوم آزمون سراسری گروه ریاضی را کسب کردند.


همچنین آریا جلالی، علی عباسی، سید ارشان دلیلی، پارسا امینی، فاطمه جعفری، مهران منتظر و محمد مهدی ابوترابی  رتبه‌های چهارم تا دهم گروه علوم ریاضی و فنی کنکور سراسری ۹۸ هستند.


در گروه علوم انسانی، به ترتیب فاطمه شب‌خیز، مریم اسماعیلی، امین ایمان‌پور، سیده آمنه موسوی لقمان، علی حاجیان، فاطمه رستم‌وند آغمیونی، محمد عرفان هوشیاری، آتنا طاهری، محمدحسین سه‌دهی، ملیکا دادخواه پیرانی نفرات برتر گروه آزمایشی علوم انسانی کنکور سراسری ۹۸ هستند.


در گروه هنر، سارا سادات کریمی از تهران رتبه اول، صبا محمدی مفرح رتبه دوم و پریا سینائیان از تهران رتبه سوم رشته هنر کنکور ۹۸ را به دست آوردند.


در گروه زبان‌های خارجی، صالح شاملو احمدی از تهران رتبه اول، امیرشایان چادگانیپور از اصفهان رتبه دوم و شهریار رجائی فیروزآبادی از تهران رتبه سوم رشته زبان خارجی کنکور ۹۸ را کسب کردند.


نفرات برتر گروه‌های آموزشی آزمون سراسری در نخستین اظهارات خود از میزان مطالعه خود تا عدم‌تمایلشان برای انتخاب رشته گفتند.


احمدی‌نژاد: به جای هزینه‌های اضافی برای موفقیت در کنکور باید اراده و پشتکار قوی داشت


ایزدمهر احمد‌ی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: هرروز در حدود ۱۲ ساعت مطالعه داشتم و به‌غیراز آزمون‌هایی که در مدرسه برگزار می‌شد در کلاس‌های دیگری برای کنکور شرکت نکردم.


وی ادامه داد: این موفقت را مدیون همراهی و زحمات‌ خانواده‌ و به‌خصوص مادرم هستم که باروحیه بخشی و پشتکار معنوی همواره برای موفقیتم تلاش کرد. دبیرستان و فضاهای آموزشی که در آن تحصیل می‌کنیم و همچنین تلاش معلمین دلسوز نیز بسیار تأثیر بسزایی برای کسب موفقیت‌های بالا در کنکور دارد.


رتبه اول گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور ۹۸ افزود: برای موفقیت در کنکور قبل از هزینه کردهای اضافی برای کلاس‌ها و آزمون‌های آزمایشی بهتر است پشتکار قوی و اراده‌ای مستحکم داشت.


احمدی‌نژاد گفت: قبل از حضور در کلاس، باید درس را چندین بار مطالعه و علاوه بر این هر زمان قبل از شروع امتحانات خود را برای آزمون آماده کرد.


گفتنی است رتبه اول گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور سراسری ۹۸ دانشگاه تهران رشته پزشکی را در اولویت انتخاب خود قرار داده است.


رتبه اول گروه زبان منتظر نتایج کنکور ریاضی/ فکر نمی‌کردم رتبه یک شوم


شاملواحمدی در گفتگو با آنا گفت: با توجه به این که مطالعه متمرکزی در خصوص زبان نداشتم، به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم که رتبه‌ای در این گروه آزمایشی بیاورم.  


وی افزود:  گروه آزمایشی‌ام در کنکور سراسری ۹۸  ریاضی بود و به طور متوسط هشت ساعت در روز درس  می‌خواندم. تنها در کلاس‌های کنکور مدرسه شرکت کردم و در کنار کتاب‌های درسی از کتاب‌های تست نیز استفاده می‌کردم.


شاملواحمدی  بیان کرد: برای آمادگی در کنکور در آزمون‌های آزمایشی شرکت می‌کردم که جمعیت آماری بالایی دارند. 


وی در خصوص انتخاب رشته گفت: در گروه آزمایشی زبان انتخاب رشته نمی‌کنم. برای انتخاب رشته منتظر رتبه‌ام در گروه ریاضی می‌مانم. انتخاب اولم در گروه ریاضی، فیزیک دانشگاه صنعتی شریف است.


شاملو با اشاره به اینکه حمایت خانواده عامل مهمی در سال کنکور است، مطرح کرد: خانواده‌ام در همه زمینه‌های درسی، مادی و معنوی به صورت صد درصدی از من حمایت کردند.


رتبه اول کنکور علوم انسانی: کلاس کنکور نرفتم


فاطمه شب‌خیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درخصوص کسب رتبه اول آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم انسانی گفت: روزانه میانگین هشت ساعت از وقت خود را به مطالعه منابع آزمون می‌گذراندم؛ اغلب  بهترین منابع را از انتشارات مختلف استفاده تهیه می‌کردم ولی تمرکز خود را بر روی کتاب‌های درسی تجمیع کرده بودم تا نتیجه مطلوب به‌دست آید.


وی افزود: از هیچ یک کلاس‌های کنکور استفاده نکردم و فقط از کلاس‌های فوق برنامه مدرسه بهره می‌جستم. در آزمون‌های آزمایشی شرکت می‌کردم ولی کسب چنین رتبه‌ای قابل پیش‌بینی نبود. مبالغ بسیار اندکی فقط برای خرید کتاب و ثبت‌نام چند آزمون هزینه شد و هیچ هزینه غیرمعقولی برای خانواده‌ام تراشیده نشد.


شب‌خیز با بیان اینکه خانواده سهم بسیار بزرگی در موفقیتم داشتند، اظهار کرد: دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه شیراز جزء دانشگاه‌هایی هستند علاقه تحصیل در آنها را دارم. حقوق و دبیری  رشته‌هایی است که برای آینده تحصیلی و کاری خود برنامه‌ریزی کرده‌ام.


این رتبه برتر کنکور تصریح کرد: دانشگاه فضایی برای شناختن افراد جدید و درگیری بیشتر با حوزه تخصصی و درس است. داوطبانی که موفق نشده‌اند، اگر به درس خواندن علاقه دارند به مسیر خود همچنان ادامه دهند و نیازی به هزینه‌تراشی هنگفت برای آزمون سراسری نیست.


رتبه اول گروه ریاضی: امید داشتم که رتبه اول ریاضی شوم


علیرضا سخایی‌راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، گفت: روزانه به صورت متوسط ۸ تا ۱۰ ساعت درس می‌خواندم و معمولاً بیشتر از ۱۰ ساعت مطالعه نمی‌کردم.


وی افزود: برای درس خواندن در کنار دروس مدرسه، از کتب کمک آموزشی انتشارات مختلف استفاده می‌کردم. احتمالاً در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف ادامه تحصیل داده و طبق علاقه و تحقیق از بزرگترها، این انتخاب را انجام می‌دهم.


رتبه اول رشته ریاضی در کنکور ۹۸ با بیان اینکه چند روز قبل از برگزاری آزمون سراسری سال ۹۸ امید داشتم که رتبه اول رشته ریاضی را کسب کنم، خاطرنشان کرد: هرکسی با توجه به تلاشی که کرده است، می‌تواند نتیجه خود را تشخیص دهد.


سخایی‌راد تصریح کرد: مدرسه‌ای که درس می‌خواندم تیزهوشان بود، در برخی از دروس به کلاس کنکور رفته و با شرکت در آزمون‌های آزمایشی شرکت‌های مختلف، خود را ارزیابی می‌کردم. خانواده نقش مهمی در پیشرفت علمی من داشتند و همیشه محیط خانه را برای درس خواندنم فراهم می‌کردند.


انتهای پیام/4115/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ملا
United States of America
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
۰
با این تیتر زندتون :D
یک پشت کنکوری
United States of America
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
۰
مگه میشه بدون کلاس کنکور رتبه بالا آورد؟
سعید عیوضی
United States of America
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
۰
احمدی نژاد این تیترو ببینه کلی حال می کنه. عالی بود خخخخخ
علیرضا
United States of America
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
۰
نکته قابل توجه و ترجیع بند همه حرفها، نقش مهم خانواده در این موفقیت بزرگ است. انصافا خانواده خوب می تونه انسان رو به تعالی برسونه و خانواده بد هم....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
۰
مثلا ما از هزینه میلیونی احمدی نژاد خبر نداریم:///
محمدرضا آقائی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶
۰
بله البته که خانواده نقش مهم ونقش اول را بازی می کند خوش به حال اونایی که خانواده خوبی دارن وخانواده عبارتست از پدر ومادر.....بنده هم یه زمانی درسالتحصیلی 80-81 و81-82تجربی می خوندم وهرسال شاگرد اول می شدم البته تو پانسیون می موندیم ومی خوندیم اما وقتی این دو تاسالتحصیلی رو تمام کردم ومی خواستم برم پیش دانشگاهی تو اون مدرسه پیش دانشگاهی به دلیل کمبود دانش آموز تشکیل نشدمنم مجور شدم برم پیش دانشگاهی رو تو بزرگسالان شهرستان بخونم ورفتم پیش دانشگاهی رواونجا خوندم چون اونجاخوابگاه نداشت ما هم به روستا رفت وآمد می کردیم واین شد سرآغاز بدبختی بنده.....یعنی دوسال از خونه دور بودم وموفق ولی وقتی اومدم خونه وباشرایط نامساعدوجوی که از اخلاق ورفتاروالدین مواجه شدم واین باعث شدکه نه تنهادرسی که با اون همه زحمت وتلاش وپشتکار خونده بودم ازدستم برودبلکه درسایه همین خانواده نیز به بیماری روحی نیزمبتلاشدم واین است نقش خانواده و والدین....
امید
Germany
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
۲
چرا همش فک میکنید با هزینه های بالا میشه چیزی رو به دست اورد؟ اگه پول های کلان باشه و پشتکار وجود نداشته باشه نتیجه ای نخواهد داشت به طور قطع! زندگی شخصی دیگرون هم به ما ربطی نداره!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
۰
چه جالب همه میگن هزینه نکردیم مشاوره خصوصی ندشتیم کلاس کنکور نرفتیم خیلییییییی جالبه ???
مجد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
۰
پس اگه هیچ کدوم از رتبه های برتر کلاس نرفتن چرا دو روز دیگه موسسه ها عکسشونه میزنن به عنوان رتبه برتر که مابه ارمغان آوردیم
نرگس طالب زاده
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
۰
دمتون گرم،حق شماست چون تمام تلاشتونو کردید،اگه ماهم همی تلاشمونو میکردیم حتما موفق میشدیم ،از ماست که بر ماست...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
۱
تبریک میگم ب هم رتبه برترهااما اگ میشه ب ماهم یکی ی مشاوره بده ک ماهم رتبه خوب بیاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
۱
من رتبه 100 کنکور شدم
عن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
۱
همه چی با پول حل میشه من خودم سه هزار منگقه دو هستم اگه پول داشتم تو پردیس می خوندم اما چون پول ندارمو بابام کارگره نمی تونم برم
Masssiii
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
۱
بله خونواده واقعاً تاثیر گذاره.
مخصوصاً اگه تو یه خونواده‌ی پولدار بزرگ شده باشی که دیگه همه‌ی استعدادات شکوفا میشن،اونایی هم که پول ندارن باید هزار برابر بقیه تلاش کنن تا شاید بالاخره یه چیزی بشن
مژگان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
۰
بچه ها من کنکوری نیستم سال ها پیش کنکور دادم و مدرک گرفتم و ...
واقعا درک می کنم اونایی که از مناطق محرومند و حتی پول خریدن کتاب کمک آموزشی رو ندارند. سالی که من کنکور دادم دو میلیون نفر داوطلب بودند!!!! یه دهه شصتی بدبخت که همه جا با انفجار جمعیت روبرو بود. یعنی درصدهای کنکور منو اگه الان تبدیل کنند رتبه من زیر پونصد میشه ولی زمان من رتبه ام شد هزار و پانصد!!!! و حتی اون زمان معلم های ما به غیر از معلم ادبیات، هیچی رو از روی کتاب درس نمی دادند... کتاب های گسسته و هندسه تحلیلی و دیفرانسیل کاملا نو می موند... برای اینکه فقط جزوه می دادند و کتاب های کمک آموزشی... وای به حال الان...
ولی ناامید نباشید. آدم های زیادی تونستند با پشتکار بر فقر غلبه کنند. سرگذشت رستگار رحمانی رو که خوندید؟ یه بار به جای پسرعموش کنکور داد رتبه 30 ریاضی شد، فهمیدند 3 سال محرومش کردند. رفت سربازی برگشت کنکور داد رتبه 1 تجربی شد. تو شهر جوانرود. تو یه خانواده 10 نفره ... بهش شک کردند دوباره ازش آزمون گرفتند این دفعه درصدهاش حتی بهتر هم شد... پس هیچی رو مانع تو ذهن خودتون قرار ندید.. کنکور بیشتر از هر چیز پشتکار و اراده می خواد.
می دونم که خیلی سخته
الان این بچه هایی که مدعی شدند کلاس کنکور نرفتند، برای اینه که مدارسشون از سال سوم به صورت 4 فصل و تا ساعت 9 شب این بچه ها رو نگه می داشته... چقدر از آشنایان ما همینطوری هستند. بچه هاشون کلاس کنکور نمیرند ولی از تابستون 2 سال مونده به کنکور تا ساعت 8-9 شب تو مدرسه اند! با شهریه های بسیار گزاف...
ولی بازم امیدتونو از دست ندید... فقط تمرکز کنید و بدونید تا آخر عمر فرصت برای بازی و مهمونی و فضای مجازی دارید ولی سال کنکور، سال سرنوشت شماست... هدر ندید این فرصت طلایی رو
محمد ۳۳
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
۲
تلاش مهمه و اول باید خوب خود کتاب درسی رو یاد گرفت بعد از کتابهای اموزشی خوب استفاده کرد و تست کار کرد کلاس کنکور هیچ فایده ای نداره واقعا لذت بخشه درس خوندن افسوس من دیر فهمیدم ولی با این سن بالا بازم ناامید نیستم و برای رسته پزشکی امسال هم تلاش خواهم کرد
G
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
۱
احمدی نژاد تو مدرسه من بود اصلا مدرسه نمیومد معلماش میرفتن خونش بهش درس میدادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
۰
خوبه که رتبه ۱ تجربی تیزهوشان ول کرده رفته غیرانتفاعی متوسطه۲ خونده
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
۰
سلام به همگی خوش ب حال کسایی که الان کنکور دادن و رتبه عالی کسب کردن منم از امسال دارم میخونم ولی ب خودم امید ندارم
رومينا سميعي
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
۰
اميدوارم همه به موفقيت برسيم
someone
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۹
۰
فقط پول نیست من خودم 50 میلیون خرجم کردن ولی چیزی که خواستم نشدم پول+تلاش و پشتکار و برنامه درست
ناشناس
Canada
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۳
۱
این بجه ها اغلب در مدرسه تیزهوشان درس میخونند . و بهترین معلمان و مشاوران را در مدرسه دارن . نیاز به مشاور و معلم خارج مدرسه ندارن. و اخر هر هفته هم کنکور میدن . گاهی کنکور قلمچی و گاهی گاج یا کنکورهای مشابه . بنابرابن اینطور نیست که کلاس نرفته باشن یا مشاور نداشته باشن . من دختر و پسرم هیچوقت کلاس خصوصی نرفتند ولی مدرسه تیزهوشان میرفتن و با رتبه خوبی دانشگاه تهران و شریف رفتن و الان هم کانادا هستن . منهم همیشه میگم معلم نداشتن ولی واقعیت اینه که معلمان خوبی دارن بهتر از معلمان خصوصی.
مهیاس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
۰
این آموزشگاه ها که اسم رتبه برتر هارو میزنن بیشترشون الکی هستند و به زور این کارو میکنن . برای پسر یکی از دبیر های ما پول واریز کرده بودن تا بگه از آزمون ها و کتاب های اونا استفاده میکرده
رادش
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
۰
به نظرم اولین عامل موفقیت خود دانش آموز هست که به طور جدی هدفش رو دنبال کنه ولی بی انصافی است که از نقش مهم دبیران خوب و دلسوز چشم پوشی کنیم وقتی دانش آموز درس رو هوب یاد بگیره میتونه تو آرامش منابع کمک اموزشی رو هم ازش استفاده کنه و سطح علمیش رو ارتقا بده ولی وقتی دبیر مربوطه تدریس خوبی نداشته باشه دانش آموز سردرگم میشه از طرفی فکر می کنم نقش خانواده رو هم اصلا نمیشه نادیده گرفت واقعا خانواده خوب میتونه باعث ترقی هر شخصی بشه اگر خود شخص هم لیاقتش رو داشته باشه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
۰
ایول بهشون. اکثر رتبه برتری ها کلاس کنکور نرفتن. ولی همشون کتاب کمک درسی داشتن. 8 ، 9 ساعت هم میانگین درس خوندنشون بوده که تصورش برای من مشکله.
مریم هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸
۰
دعا کنید رتبه 1 کنکور انسانی را کسب کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳
۰
رتبه ی برتر شدن مهم نیست مهم انسانیته هر کی انسانه رتبش تو دنیا و آخرت یکه
سید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۸
۰
من خودم الان دارم برای کنکور تلاش میکنم.مطمئن باشید اگر واقعا کسی تلاش و اراده کنه موفق میشه و رتبه خوبی میاره. عامل اصلی تلاش و اراده است و عامل هایی مثل پول در رده های بعدی قرار میگیرند.
?با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان?
التماس دعا
کوثر عباسی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
۰
به نظر من میشه بدون کلاس نتیجه گرفت،اما باید معلمای مدرست خوب باشن،نه مثل دبیرهای ما که از بی سوادی نمیدونن سرکلاس چی درس بدن، واقعا ظلمه یه دبیر،میتونه خیلی تاثیرگذار باشه، به نظرمن نقش خیلی مهمی رو ایفا میکنه
مینا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
۰
همین مدارسی که اینا توش درس خوندن فک میکنین مدارس معمولی یا در حد بالا بوده؟؟مدارس تک تک این بچه ها در حد خیلیئییی بالا و قطعا پولی بوده همچنانکه هیچ کدوم از رتبه های برآر طبق آمار تو مدارس دولتی عادی درس نخوندم بهتره الکی شعار ندیم درسته واقعا تلاش کردن و از امکاناتشان استفاده کردن اما پول نداشتن قطعا از همچین موفقیتی خبری نبود تو فضای امروز ایران پول در هر مرحله ای حرف اول رو میزنه چ بسا بچه هایی که بسیار باهوش و قربانی بی پولی و محیط و خانواده میشن..البته اینم بگم که باز این همت رو داشتن که از امکانات استفاده کنن
کنکوررری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
۰
اونایی که میگن مثلاً ما خبر نداریم که مشاور داشته و فلان. اسم مشاورشو بگین ماهم بهره ببریم
روشنک
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
۰
سلام بچه هاببینید کلاس کنکور عامل موفقیت نیست .شما فقط لازمه که باپشت کار درس بخونینون تست بزنید همین وکاری به ایه احمدی نژاد نداشته باشی والا هزارتا بچه پول دار هست که هیچی نمیشن
سارا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
۰
کی میگه با پشتکار همه چی حل میشه. من سه سال متوالی کنکور دادم. با این حال که دانش اموز خوبی بودم و معدل دیپلمم 19/74 شد با این حال سه ساله که دارم پی در پی شکست میخورم. از مسافرت و تفریح و مهمونیام زدم با روزی ده تا یازده ساعت درس خوندن الان مجبورم برم پرستاری بخونم . حس میکم تمام بدبختی های دنیا روی سرم خراب شده . دیگه حالم از کنکور به هم میخوره . به خاطرپزشی سه ساله خودمو تو خونه حبس کردم و چیزی به جز نا امیدی برام نمونده
مهدي بخشي زاده
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
۰
با سلام
حضور تك تك دانش آموزان زحمت كش
اميد وارم همه ي دانش آموزان زحمت كش ثمره ي زحمات خود را دريافت كنن من هم يكي از آن ها باشم .
در ضمن منم به نوبت خودم از نفرات برتر كنكور98 تقدير وتشكر ميكنم.?
یه بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
۰
خدایی مردمو احمق فرض کردن??
فقط سخایی راد راستشو گفته که کلاس میرفته
آخه مگه میشه بدون کلاس رتبه تک رقمی شد?
سعید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
۰
باید برای کنکور درست درس خوند نه چرتکی
تست باید زیاد زد بدون کلاس کنکور هم میشه به هدفمون برسیم حتی رتبه تک رقمی اینا شاید کلاس نرفته باسن اما ممکنه برنانه ریزی و روش درس خوندشون صحیح بوده که قبول شدن
**
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
۰
همش شانسه منو دوستم درصدامون کلی باهم فرق داشت و واقعا من ازاون خیلی بهتر بودم تو همه درسا هردو هم سهمیه منطقه ۳ ولی رتبمون یکی شد
ب_ن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
۰
آره تو که راست میگی کلاس نرفتی...
اون عکس منه روی بنر استاد های کلاسای چندین میلیونی کنکوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
۰
بله رتبه ی یک کنکور حتی بدون مدرسه رفتن خودش درسا رو تو خونه خونده
محیا احمری
-
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
۰
این رتبه های برتر که میببنین ساعت چهار صبح بلند شده برای درس خواندن اصلا الکی میگن که روزی ١٢ ساعت درس میخواندن اینا روزی بیست ساعت درس می خواندن کاری ندارم کلاس میرفتن یا نه ولی خیلی پشتکار داشتن درود بر همچین ادم هایی
Yasi
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
۰
بابا این رتبه یک تجربی تو بهرین ندرسه تهران درس خپنده مدرسه انرژی اتمی دبیر زیستاشون تو هر سال یه نفر بپده یکی از یکی خفن تر ..... خب معلومه تو هموین مدرسه کامل و خوبی کلاس نمیخواد چرا ملت و احمق فرض میکنن اخه
هلدینگ شایسته