دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1398 - 14:22
در گفتگو با آنا؛

رتبه چهارم گروه زبان کنکور 98: باتوجه به رتبه‌ام در گروه تجربی انتخاب رشته می‌کنم

رتبه چهارم گروه آزمایشی زبان‌های خارجی کنکور سراسری 98 گفت: علاوه‌بر انتخاب رشته در گروه زبان در گروه تجربی نیز انتخاب رشته خواهم کرد.
کد خبر : 409145

به گزارش خبرنگار آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، پریناز باستانی متولد سال 80 و فارغ‌التحصیل رشته تجربی از یک مدرسه غیردولتی در تهران است. باوجود اینکه رشته آزمایشی اصلی وی تجربی است اما قصد دارد علاوه‌بر گروه تجربی، در گروه زبان نیز انتخاب رشته کند. باستانی مدرک زبان خود را از کانون زبان دریافت کرده است.


باستانی در گفتگو با خبرنگار آنا در خصوص ساعات مطالعه خود بیان کرد:  میزان مطالعه برای کنکور متفاوت بود و به طور متوسط بین 11 تا 6 ساعت در روز درس می‌خواندم. در آزمون‌های آزمایشی شرکت کردم و از کتاب‌های کمک آموزشی نیز برای تثبیت مطالب استفاده کردم.


وی افزود: باوجود اینکه پیش‌زمینه قوی در زبان دارم اما هرگز فکر نمی‌کردم از رتبه‌های برتر این گروه آزمایشی شوم. منتظر نتایج کامل کنکور هستم تا با توجه به رتبه‌ام در گروه‌ آزمایشی تجربی انتخاب رشته کنم. البته در گروه آزمایشی زبان نیز انتخاب رشته خواهم کرد.


باستانی حمایت خانواده را عامل مهمی در موفقیتش خواند و گفت: فشاری برای درس خواندن به من وارد نمی‌کردند. روی میزان مطالعه حساسیت به خرج نمی‌دادند و برنامه‌ریزی درسی را برعهده خودم گذاشته بودند. خانواده‌ام همواره تلاش می‌کردند محیطی عاری از استرس و آرام را برای من فراهم کند تا در بهترین شرایط ممکن درس بخوانم.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته