دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1398 - 10:45
فرمانده نیروی انتظامی:

نیروی انتظامی ۸۰ هزار قاری و حافظ قرآن دارد/ حوادث رخ داده در عراق و سوریه به دلیل جدایی قرآن و ولایت بود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: حدود ۸۰ هزار نفر حافظ و قاری قرآن در ناجا داریم که این موضوع باید ارتقا پیدا کند.
کد خبر : 406872
82632604-71807074.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حسین اشتری صبح امروز در مراسم اختتامیه سی‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نیروهای مسلح که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد با گرامی‌داشتن یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح به برکت پیروی از قرآن و ولایت در اوج اقتدار بوده و باعث عزت مردم و کشور اسلامی ایران هستند. اگر ما در دفاع مقدس پیروز می‌شویم به برکت روحیه قرآنی و پیروی از قرآن و امام است. چهل سال از انقلاب اسلامی گذشت و ما وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم  که رهبر انقلاب برای ما ترسیم کردند تا چه قدم‌هایی باید برداریم.


وی ادامه داد: در ۴۰ سال ابتدایی انقلاب هرکجا که موفقیتی حاصل شد به برکت پیروی از اهل بیت(ع) و ولی فقیه و اطاعت از قرآن بوده است. در عرصه‌های مختلفی که کشور ما پیروزی های بسیاری را به‌دست آورده و در عرصه جهانی جایگاه رفیعی را پیدا کرده است، به دلیل همین روحیه قرآنی بوده است و در حوزه هسته‌ای افراد موفق افرادی هستند که در مکتب قرآن رشد پیدا کرده‌اند.


فرمانده ناجا گفت: امروزه کشور ما با توجه به فشارها و تحریم‌ها دارای امنیت باثبات بوده و همه موفقیت‌ها به برکت قرآن است. امروز باید مسیر شهدا را ادامه دهیم تا به پیروزی‌های بعدی دست پیدا کنیم و ما باید برای گام دوم انقلاب اسلامی بتوانیم با روحیه قرآنی جلو برویم. ما باید در کنار پیروی از قرآن، از ولی فقیه نیز پیروی کنیم. اگر ولایت از کتاب الهی جدا شوند انحرافات گسترده‌ای به وجود خواهد آمد.


اشتری ادامه داد: اتفاقاتی که در کشور سوریه و عراق رخ داد به دلیل جدایی قرآن و امامت بود زیرا اکثر داعشی‌ها حافظ قرآن بودند که در عمل خلاف قرآن عمل کردند لذا اگر ما به دنبال اقتدار و پیشرفت هستیم باید از رهبر معظم انقلاب پیروی کنیم.


وی گفت: نیروهای مسلح ما در مکتب قرآن و اسلام و ولایت تربیت شدند و شاخصه نظامی‌های ما این است که با قرآن و ولایت مانوس هستند و در نیروی انتظامی نیز همین رویکرد پابرجاست. بیش از ۸ هزار کیلومتر مرز در کشور داریم که مرزبانان ناجا در تمام نقاط مرزها حضور دارند و با اقدامات خود مانع نفوذ دشمنان می شوند. ماموران ما امروز به برکت قرآن توانسته‌اند ماموریت‌های خود را انجام دهند و مردم نیز از اقدامات ناجا رضایت دارند و در نظرسنجی‌های صورت گرفته شاهد رضایت مردم از نیروهای مسلح و ناجا بوده‌ایم.


فرمانده نیروی انتظامی افزود: امروز پلیس تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا به پلیس طراز انقلاب اسلامی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است برسد و ما از آن جایگاه فاصله داریم و در تلاشیم تا با تمسک به قرآن و ولایت به جایگاه واقعی برسیم.


اشتری اظهار کرد: حدود ۸۰ هزار نفر حافظ و قاری قرآن در ناجا داریم و این موضوع باید ارتقا پیدا کند. نگاه کردن به قرآن برکاتی دارد که قطعا در زندگی افراد نمایان خواهد شد و ما از عزیزانی که در این حوزه در تلاش هستند تشکر می‌کنیم. نظر رهیری انقلاب هم این است که میلیون‌ها نفر در کشور حافظ قرآن باشند و به امید خدا این رویکرد بین مردم درحال گسترش است.


وی اظهار کرد: امیدواریم ما بتوانیم به برکت قرآن سرباز خوبی برای مردم باشیم.


انتهای پیام/۴۱۱۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته