دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1398 - 21:30
کریمی:

ورزشگاه آزادی آماده شروع لیگ برتر است

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در فصل جدید، از آمادگی کامل ورزشگاه آزادی خبر داد.
کد خبر : 400756

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، جلسه هماهنگی برگزاری لیگ برتر فوتبال کشور در فصل جدید با حضور داورزنی معاون ورزش قهرمانی و احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت‌ مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه داورزنی با تشکر از مدیرعامل شرکت توسعه مبنی بر آماده‌سازی بخش‌های مختلف و امکانات جدید ورزشگاه آزادی برای شروع لیگ برتر گفت: در مسابقات ملی هیچ‌گونه مشکلی بر روی سکوها نداریم ولی از اتفاقات ناخوشایند چند مسابقه اخیر داخلی نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. می‌بایست امکانات فنی و الزامات AFC در خصوص رعایت استانداردها و ایمنی به خوبی در ورزشگاه‌ها رعایت گردد.


سپس، مهدی تاج خواستار همکاری بیشتر استانداری‌ها، ادارات کل و باشگاه‌ها برای برگزاری مطلوب مسابقات در فصل جدید شد. همچنین چهار فاکتور مهم دوربین‌های مداربسته، گیت‌های ورودی، شماره‌گذاری صندلی‌ها و بلیت‌فروشی الکترونیکی برای شروع فصل جدید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


در ادامه این جلسه کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به اقدامات انجام شده توسط این شرکت در ورزشگاه‌ها پیش از شروع فصل جدید اشاره کرد و گفت: ما در ورزشگاه آزادی هیچ‌گونه مشکلی برای شروع لیگ برتر نداریم. بحث گیت‌های ورودی به‌صورت مجزا برای قشرهای مختلف از جمله تماشاگران، خبرنگاران و جانبازان و هم‌چنین دوربینهای مداربسته در حال انجام است.


وی با اشاره به ورزشگاه‌های دیگر کشور افزود: در ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیز مشکلی نداریم و تا 15 روز آینده، عملیات پوشش سقف طبقه دوم این ورزشگاه خاتمه می‌یابد. در ورزشگاه بوشهر نیز نصب 15 هزار صندلی تکمیل شده است. امسال ورزشگاه 7 هزارنفری اسلامشهر نیز افتتاح شد که آمادگی میزبانی از تیم‌های تهرانی را دارا است. مسئولان سازمان لیگ می‌توانند نسبت به بازدید و گرفتن تأییدیه و استانداردهای لازم آن اقدام نموده و در صورت وجود اصلاحات، این مهم امکان‌پذیر خواهد بود. 
کریمی ادامه داد: با دستور چند ماه پیش وزیر محترم ورزش و جوانان، آماده‌سازی ورزشگاه تختی تهران به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد. این ورزشگاه امسال شرایط برگزاری مسابقات را ندارد ولی امیدواریم بتوانیم با رفع مشکلات و معایب، آن را برای سال آینده آماده نماییم.
گفتنی است در این جلسه برخی از مدیران کل و نمایندگان ادارات کل استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، خوزستان، اصفهان، بوشهر و خراسان رضوی به همراه نمایندگان نیروی انتظامی و سازمان لیگ نیز حضور داشتند. در خاتمه نیز حاضرین از امکانات جدید ورزشگاه آزادی بازدید کردند. 


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته