دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدی در گفتگو با آنا:

300 محفل قرآنی در راهپیمایی اربعین خواهیم داشت

دبیر شورای راهبردی فعالیت‌های قرآنی اربعین گفت: 300 محفل قرآنی در راهپیمایی اربعین خواهیم داشت.
کد خبر : 400731
eaa89e3ef0204215a9eb4210d394cd66.jpg

حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه حج و زیارت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره برنامه‌های قرآنی تدارک دیده شده برای راهپیمایی اربعین گفت: امسال هم طبق روال سال‌های گذشته ما ان‌شاءالله تیمی از قاریان برجسته کشور را به همراه گروه‌های کوچک تواشیح و ابتهال به راهپیمایی اربعین حسینی اعزام خواهیم کرد. بنا داریم حداقل 300 محفل قرآنی در کشور عراق برگزار کنیم که سال‌های گذشته هم تجربه خوبی در خصوص برگزاری این محافل داشته‌ایم.


وی بیان کرد: در داخل کشور هم در همه استان‌ها یک محفل قرآنی با عنوان محفل افتتاحیه موسم اربعین برگزار خواهیم کرد.


دبیر شورای راهبردی فعالیت‌های قرآنی اربعین ضمن بیان این نکته که حداقل سه قرارگاه قرآنی در بین مسیر اصلی راهپیمایی اربعین تدارک دیده شده است، افزود: این قرارگاه‌‌ها محل استقرار قاریان و گروه‌های تواشیح خواهد بود که به‌صورت متمرکز فعالیت قرآنی می‌کنند.


محمدی اظهار کرد: طبق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده مسابقاتی بین زوار در مسیر اصلی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به اجرای برنامه‌های جانبی مانند مشاوره‌های قرآنی و تصحیح قرائت از طرف قاریان اعزام شده به پیاده‌روی اربعین، خاطرنشان کرد: حدود 5 هزار مصحف قرآن کریم هم به کمک دستگاه‌های مختلف شامل سازمان اوقاف، بعثه مقام معظم رهبری و مرکز طبع و نشر قرآن کریم در بین موکب‌های مختلف مسیر پیاده‌روی توزیع خواهد شد. و بسیاری خواهیم کرد.


انتهای پیام/4028/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته