دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1398 - 18:42
بلخاری خبر داد:

اهدای 30 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های مناطق سیل‌زده

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اهدای 30 هزار جلد کتاب از سلسله انتشارات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به کتابخانه‌های مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.
کد خبر : 399207
AG8I1582.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اهدای 30 هزار جلد کتاب از سلسله انتشارات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در راستای ترویج کتابخوانی و تقویت روحیه فرهنگی هموطنان سیل‌زده به کتابخانه‌های مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.


حسن بلخاری دراین‌باره گفت: درپی جلسه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای ایجاد نشاط فرهنگی و روحیه بخشی بیشتر به هموطنان عزیز سیل‌زده، 30 هزار جلد کتاب از سلسله انتشارات انجمن در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور قرار گرفته است تا از طریق این نهاد، در اختیار سیل‌زدگان قرار گیرد.



وی تأکید کرد: به‌همان اندازه که فراهم آوری خوراک و پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان اهمیت دارد، تأمین نیازهای فرهنگی و به تبع آن ایجاد نشاط روحی و امنیت روانی برای این عزیزان هم اهمیت دارد و تلاش ما بر این است که در این حرکت معنوی و فرهنگی سهیم باشیم.


گفتنی است تعداد قابل توجهی از نهادهای فرهنگی کشور در قالب پویش «بهار مهربانی» با هماهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کمک‌های فرهنگی خود را به مناطق سیل‌زده ارسال می‌کنند.


 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته