دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1398 - 07:16
پورمحمدی در گفتگو با آنا:

جامعه روحانیت مبارز به دنبال انسجام فضای انقلابی در انتخابات است

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز موضع مجموعه سیاسی متبوع خویش در انتخابات مجلس یازدهم را انسجام عمومی جریان ولایی و انقلابی ذکر کرد.
کد خبر : 398671

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه مراسم پنجاه و چهارمین گرامیداشت شهدای موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درخصوص انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: انتخابات پیش‌روی مجلس به ما یعنی به همه مردم بستگی دارد که اگر هوشمندانه و با حضور منسجم مردم در صحنه باشد به نفع مردم خواهد بود.


وی افزود: اگر همه حضور داشته و به خصوص سیاسیون تشریک ذهنی کرده و با برپایی جلسات بحث و تبادل نظر کادرسازی خوبی کنند قطعا در انتخابات مجلس یازدهم به موفقیت دست می‌یابیم وگرنه نگران خواهیم بود.


دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که جامعه روحانیت مبارز در انتخابات آتی چگونه وارد می‌شود و آیا به معرفی کاندیدا مانند گذشته می‌رسد یا خیر پاسخ داد: هنوز وارد این بحث نشده‌ایم ولی برای جامعه روحانیت این موضوع اهمیت دارد که فضای عمومی جریان ولایی و انقلابی به انسجام برسد.


پورمحمدی خاطرنشان کرد: بی‌تردید در مسیر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، جامعه روحانیت مبارز به دنبال انسجام و وحدت نیروهای انقلابی است.


وی در بخش دیگری از سخنانش همچنین از فعالان حوزه بانکداری دعوت کرد تا با شرکت در مباحثه پیرامون بانکداری اسلامی و علل رشد منفی اقتصادی که از نظرش بهره‌های بانکی است مشارکت کرده و کمک کنند تا راهکار مطلوب برای برون‌رفت از وضعیت فعلی نابسامانی اقتصادی که همان عبور از بهره‌های بانکی است ارائه شود.


انتهای پیام/۴۱۲۳/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته