دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1398 - 07:12
بادامچیان:

انقلاب اسلامی و شهدایش محدود به زمان نیستند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: شهدای انقلاب اسلامی نیز مانند خود انقلاب محدود به زمان نبوده و تا انقلاب مهدی (عج) ادامه دارد.
کد خبر : 398670

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا اسدالله بادامچیان عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری گرامیداشت پنجاه و چهارمین سالگرد شهدای موتلفه اسلامی در محل موسسه فرهنگی شهدای موتلفه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب محدود نیست که شهدای آن نیز محدود به زمان خاصی باشند و انقلابی است که ان‌شاءالله به انقلاب عدل حضرت ولی عصر (عج)متصل خواهد شد.


وی ضمن برشمردن ویژگی‌های شهدای موتلفه اسلامی و بیان اهمیت حرکت تاریخی این شهدا تصریح کرد: این خط انقلاب همان جبهه رویارویی حق و باطل است که از زمان حضرت آدم و رویارویی هابیل و قابیل تا عاشورای ۶۱ هجری تاکنون ادامه داشته و پایان آن نیز در زمان انقلاب حضرت ولی‌عصر (عج) و برپایی عدل مهدی خواهد بود.


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: بنابر این وقتی بحث عظیم خلقت را مطالعه کنیم متوجه میشویم شهدای این راه از جمله شهدای موتلفه کهنه شدنی نیستند و با وجود گذشت ۵۴ سال از شهادت این عزیزان همچنان زنده‌اند و اگر دو هزار سال دیگر هم بگذرد خون شهیدان رسالت خودش را ایفا می کند.


بادامچیان یادآور شد: اما ما نیز در قبال خون شهدا وظایفی داریم که در هر زمان از این شهدا تجلیل کنیم و گرامیداشت شهدای موتلفه نیز در این سالها به همین علت بوده است.


وی خاطرنشان کرد: برای ساختن آینده و تربیت و پرورش درست نسل نوجوان و جوان تا رسیدت به دولت کریمه اسلامی که شهیدان بخارایی و رجایی بر آن تاکید دارند باید یاد این شهدا را زنده نگه داریم.


انتهای پیام/۴۱۲۳/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته