دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1398 - 07:08
صفارهرندی در گفتگو با آنا:

راز ماندگاری شهدای مؤتلفه تا صد سال دیگر هم زنده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام راز ماندگاری شهدای مؤتلفه را در جامعه زنده دانست و گفت: تا صد سال دیگر هم افرادی خواهند بود که پای حق بایستند.
کد خبر : 398669

محمدحسین صفارهرندی در حاشیه گرامیداشت پنجاه و چهارمین سالگرد شهدای مؤتلفه در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، ضمن برشمردن علل تأکید بر معرفی شهدای مؤتلفه اظهار کرد: خصوصیتی که شهدای مؤتلفه دارند، جوان بودن آنهاست به طوری که میانگین سنی این شهدا به ۲۵ سال هم نمی‌رسد و این ویژگی حائز اهمیت است.


وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: بزرگ‌ترین این شهدا حاج صادق امانی است، بنابراین می‌شود گفت دل‌های جوانانی که مقام معظم رهبری فرمودند برای شنیدن حق مساعدت‌تر است، یک واقعیت تاریخی است که با مطالعه زندگی پیامبران به وفور از این نمونه‌ها می‌توان مشاهده کرد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: لازم است جوانان نیز با درک این موضوع قدر خودشان را بدانند، البته هر زمانی اقتضائات خاص خودش را دارد به طور مثال آن دوران اقتضا می‌کرد آن اتفاق عظیم به دست شهدای مؤتلفه رقم بخورد و امروز امثال شهید حججی جوان تراز انقلاب اسلامی می‌شود.


صفارهرندی ادامه داد: شهید حججی به عنوان جوان امروز پنجه در پنجه قدرت‌های شیطانی می‌اندازد و خداوند نیز عزت آنچنانی به ایشان اعطا می‌کند.


وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری درخصوص شهدای جوان و دفاع مقدس یادآور شد: شهیدی که می‌خواست گمنام بماند ولی امروز شهروندان سایر کشورها امروز او را از روی آثارش می‌شناسند که این اثر کتابی که به نام این شهدا نوشتند نیست بلکه آن مرامی است که در شهدای مؤتلفه و شهید حججی هم مشاهده شد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: صد سال دیگر هم بگذرد افرادی با همین خصوصیت به تأسی از فرهنگ انقلاب خواهند بود که پای حق و حقانیت بایستند.


انتهای پیام/۴۱۲۳/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته