دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1398 - 16:32
سروری در گفتگو با آنا:

مسئولان قاطعیت رهبر معظم انقلاب را الگو قرار دهند

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: مسئولان باید در تصمیم‌گیری‌ها و موضع‌گیری‌ها، قاطعیت متقن رهبر معظم انقلاب اسلامی را الگو قرار دهند.
کد خبر : 398282
BS0K9716.jpg

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا در تحلیل پاسخ قاطعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به شینزو آبه نخست‌وزیر ژاپن در عدم پاسخگویی به پیام ترامپ اظهار کرد: یکی از نکات قابل تأملی که باید در بررسی پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن اشاره کرد، قاطعیت مبتنی بر مبانی متقن است؛ لذا افرادی وجود دارند که از قاطعیت برخوردارند اما قاطعیت آن‌ها متقن نیست، در صورتی‌ که رهبر معظم انقلاب از قاطعیت متقن بهره می‌برند.


وی ادامه داد: قاطعیت متقن رهبر معظم انقلاب به‌گونه‌ای است که مردم را قانع می‌سازد و در این راستا ایشان از استدلال‌های فراگیر و منطقی استفاده می‌کنند.


عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مسئولان کشورمان از این نوع قاطعیت برخوردار نیستند و زمانی‌که می‌خواهند یک موضع قاطعی را اتخاذ کنند، نمی‌توانند فلسفه و دلایل آن را به خوبی و به‌طور مردم‌پسند برای ملت ایران بازگو کنند؛ لذا ضروری است که این مدل برای مسئولان تشریح شود.


سروری گفت: گذشته اثبات کرده است، هر زمانی رهبر انقلاب یک موضع قاطع را اتخاذ کرده‌اند و آن را با دلایل و استنادات متقن برای مردم شرح داده‌اند، افکار عمومی آن را به راحتی پذیرفته است و بعد به یک رویه ثابت در نظام تبدیل شد؛ لذا مسئولان باید در تصمیم‌گیری‌ها و موضع‌گیری‌های خارجی و داخلی راهی را طی کنند که رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته