دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1398 - 11:19
علایی:

مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه با همکاری سازمان ملل برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر تجاری سازی مرکز ارتباطات علم و فناوری گفت: رویداد مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه با همکاری سازمان ملل برگزار می‌شود.
کد خبر : 396828
82227659-71012344.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا سیداحمدرضا علایی طباطبایی در نشست خبری نخستین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه که صبح امروز در معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد گفت: رویداد مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان ملل برگزار می‌شود.


وی افزود: دعوت نامه های از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان ملل برای ۸۰ کشور فرستاده شده و قرار است وزرای آموزش عالی و روسای سازمان‌های مرتبط به علم و فناوری در این سازمان حضور پیدا کنند.


مدیرکل دفتر تجاری سازی مرکز ارتباطات علم و فناوری بیان کرد: ایران فضای مناسبی برای برگزاری مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه را دارد. همچنین این امر فرصت مناسبی است تا ظرفیت علم و فناوری ایران را در جهان بازتاب دهیم. شاخص‌های جهانی نشان از بهبود وضعیت اکوسیستم فناوری و نوآوری ایران دارد. برنامه‌هایی برای بازدید مهمانان خارجی از مراکز علم و فناوری کشور مانند کارخانه نوآوری آزادی و پارک علم و فناوری پردیس تدارک دیده‌ایم.


علایی اظهار کرد: ژاپن، کره جنوبی، روسیه، چین، هند و سنگاپور از جمله کشورهای شاخصی هستند که نمایندگان آنها در مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه شرکت می‌‎کنند. باقی کشورهایی که در این مجمع حضور خواهند داشت می‌توانند مقصدی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان  کشور است.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته