دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسین‌زاده:

رمز ارز پیمان به‌زودی اجرایی می‌شود

مدیرعامل بانک ملی ایران از اجرایی شدن رمز ارز پیمان با مشارکت این بانک و بانک‌های ملت، پارسیان، پاسارگاد و یک شرکت خصوصی بر پایه طلا و در حوزه املاک خبر داد.
کد خبر : 396333
3.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از ایبنا، محمدرضا حسین‌زاده درباره رمز ارز پیمان که از سوی بانک‌های ملی، ملت، پارسیان، پاسارگاد و با همکاری یک شرکت بخش خصوصی تولید شده، اظهار داشت: کارهای مقدماتی این رمز ارز تا حدودی انجام‌شده و در مرحله شروع به کار است و به‌زودی اجرایی می‌شود.


وی با بیان اینکه این رمز ارز در ابتدا در زمینه معاملات املاک کار خود را آغاز خواهد کرد، گفت: این رمز ارز به‌تدریج همه موضوعات را دربر می‌گیرد و پایه آن نیز طلاست.


مدیرعامل بانک ملی درباره وضعیت مطالبات معوق این بانک نیز گفت: مطالبات معوق بانک ملی در سه سال گذشته روند نزولی داشته و MPL بانک وضعیت مطلوب‌تری دارد. در واقع مانده مطالبات معوق بانک نسبت به کل مانده تسهیلات داده شده در بانک ملی وضعیت مناسبی دارد.


حسین‌زاده افزود: استاندارد MPL در دنیا زیر پنج درصد است و هرچقدر به صفر نزدیک‌تر شود، بهتر است. این رقم در سال ۱۳۹۶ برای بانک ملی ۷.۳ درصد بود و در سال گذشته به ۶.۳ درصد رسید.


انتهای پیام/4129/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته