دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1398 - 11:21

حمله تروریستی در طرابلس ناکام ماند+ویدئو

منابع خبری از وقوع درگیری میان پلیس لبنان با چند تروریست خبر دادند.
کد خبر : 386143
e54afd69-1099-4256-91e5-041b87a28145_803869_highres.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از «المیادین»، شب گذشته ناآرامی‌هایی در منطقه «دارالتولید» طرابلس واقع در شمال لبنان رخ داد که باعث شد ارتش و پلیس لبنان تدابیر امنیتی را در این منطقه افزایش دهند.





اطلاعات اولیه نشان می‌دهد که چند تروریست که در دام ارتش لبنان گرفتار شده بودند، به ساختمانی گریختند و به گروگان‌گیری اقدام کردند. یک منبع امنیتی دراین‌باره گفت: «حمله به طرابلس از سوی چند عامل تروریستی رخ داد که در دام نیروهای امنیتی و ارتش گرفتار شده بود».


این گروه تروریستی از سوی فردی به نام «عبدالرحمن مبسوط» هدایت می‌شد که چند سالی را در زندان‌های لبنان گذرانده بود.


در تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و این گروه مسلح دو نیروی امنیتی شهید و چند نظامی دیگر زخمی شدند. گفته می‌شود دو شهید از نیروهای امنیتی و زخمی‌ها از نیروهای ارتش بودند.


این گروه تروریستی در ساختمانی که پناه گرفته بودند اقدام به تیراندازی به سوی پناهگاه نیروهای امنیتی و نیز یکی از شعبات بانک طرابلس کردند. بلافاصله نیروهای ارتش در منطقه مستقر شدند و عملیات شناسایی محل را برای خنثی کردن اقدامات این گروه تروریستی انجام دادند.


پس از ساعاتی از عملیات، ارتش لبنان اعلام کرد که تیراندازی و تعرض به طرابلس نه از سوی یک گروه تروریستی، بلکه تنها به‌وسیله شخص مبسوط انجام شده است. نیروهای امنیتی توانستند با محاصره ساختمان محل اختفای این تروریست، وی را در دام بیندازند. پیش از اینکه مبسوط بازداشت شود، خود را با جلیقه انفجاری منفجر کرد.





انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته