دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1398 - 14:19
با صدور حکمی؛

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان نور با صدور حکمی معاون علمی این دانشگاه را منصوب کرد.
کد خبر : 385341
photo_۲۰۱۹-۰۶-۰۱_۱۱-۴۰-۰۵.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با صدور حکمی،  حبیب‌الله آدرنگ را به‌عنوان معاون علمی (آموزشی و پژوهشی) این واحد منصوب و از خدمات ارزنده علی توسلی معاون سابق قدردانی و تشکر کرد.


محمد احمدی صبح امروز در مراسم معارفه معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با بیان اینکه مدیریت امانتی است که به افراد محول می‌شود و پذیرش مسئولیت بار سنگینی برای افراد بوده، اظهار کرد: مسئولیت تکلیفی است که به افراد واگذار می‌شود و این مسئولیت برای هیچکس باقی نمی‌ماند؛ اما مهم این است که در مدت زمان حضور چه‌قدر توانسته است مثمرثمر و اثربخش باشد.


وی با یادآوری تأکیدات دکتر طهرانچی مبنی بر استاندارسازی دوره دکتری افزود: یکی از اهداف ما در این واحد دانشگاهی پیگیری استانداردسازی مقطع دکتری از جمله نحوه برگزاری آزمون جامع، شیوه ارتقای کیفیت ارزشیابی آموزشی و تقویت آموزش‌های دوره‌ای و تقویت بنیه علمی زبان دانشجویان مقطع دکتری است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور اظهار کرد: بخش پژوهش این واحد دانشگاهی باید فعال‌تر از قبل به فعالیت خود ادامه دهد و بتواند از استادان توانمند و مؤثر در این امر استفاده کند.


احمدی به حرکت دانشگاه به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان، تولیدات و درآمدهای غیرشهریه‌ای اشاره کرد و افزود: مرکز رشد، باشگاه پژوهشگران جوان و آزمایشگاه همکار این دانشگاه راه‌اندازی شده و تا حدودی توانسته‌ایم موفق عمل کنیم؛ اما باید فعالیت‌های گسترده‌ای در این بخش‌ها صورت گیرد تا بتوانیم در بخش درآمدهای غیرشهریه‌ای خوب و مؤثر گام برداریم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با بیان اینکه معاونت علمی در دو بخش آموزش و پژوهش فعالیت می‌کند و بخش دانش‌آموختگان نیز به این حوزه محول شده است و مجموعه کاری پرحجم و مسئولیت سنگینی برعهده دارد، افزود: باید سعی کنیم با کمک استادان و کارکنان و با دلسوزی، همدلی و تلاش مضاعف در فضایی صمیمی فعالیت کنیم و در همه امور تکریم ارباب رجوع، صداقت و امانتداری را سرلوحه کارمان قرار دهیم تا بتوانیم این واحد دانشگاهی به شرایط مطلوب و ایده‌آل برسانیم.


به گزارش آنا، حبیب‌الله آدرنگ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته