دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1398 - 12:00
کلانتری در گفتگو با آنا:

مطالبه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار رهبری بسیار خوب بود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مطالبات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با رهبری بسیار متنوع، کارشناسانه و خوب بود.
کد خبر : 384570
636917113126054609_md.jpg

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در رابطه با دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب و همچنین ارائه نظرات و مطالبات آن‌ها گفت: امسال هم بحمدالله صحبت‌های دانشجویان در دیدار با رهبر معظم انقلاب به لحاظ محتوایی بسیار خوب بوده است. دو نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار صحبت کردند. یکی از دانشجویان دختر به نمایندگی از اتحادیه تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی و یکی هم به نمایندگی از بسیج دانشجویی کل کشور که او هم از دانشجویان دانشگاه آزاد بوده است و صحبت‌های هر دو عزیز بسیار خوب بود.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: به نظرم در مجموع صحبت‌های امسال بسیار متنوع، کارشناسانه و به نمایندگی از گروه‌های مختلف دانشجویی بود که در آن نقد عملکرد مسئولین خیلی راحت انجام می‌شد و به نوبه خود جزء ارزش‌های این نشست‌ها محسوب می‌شود.


وی تصریح کرد: فضای جذابی در دیدارهای دانشجویی و خصوصاً دیدار امسال وجود داشت. برای مثال ابراز احساسات دانشجویان که با صلوات، کف زدن و تکبیر گفتن همراه شد در این دیدار، خاطره انگیز شد.


انتهای پیام/4126/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
۰
باید به مطالبات کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد هم رسیدگی شود .
هلدینگ شایسته