دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1398 - 12:21

بازدید مسئولان قرآنی وزارت ارشاد از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن

روز گذشته مسئولان قرآنی وزارت ارشاد ضمن بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن در غرفه عفاف و حجاب هم حضور یافته و شنونده گلایه‌های مسئولان برگزارکننده آن بودند.
کد خبر : 383727
333252b5-eee6-422b-8fa3-f95cad75cc9e.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه زنان، جوانان و خانواده گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، روز گذشته مسئولان وزارت ارشاد ضمن بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در غرفه عفاف و حجاب هم حضور یافته و شنونده گلایه‌عای مسئولان برگزارکننده این غرفه بودند.


با گذشت حدود 20 روز از برپایی غرفه عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن که به زعم برپاکنندگان این نمایشگاه شاهد اختلافاتی بین تولیدکنندگان و مسئولان وزارت ارشاد است همچنان این اختلافات باقی بوده تا جایی که شب گذشته مسئولان وزارت ارشاد برای حل اختلافات در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن حضور پیدا کردند.


حضور مسئولان وزارت ارشاد در بازدید از نمایشگاه قرآن و بررسی صحبت‌ها و دغدغه‌های شرکت‌کنندگان در نمایشگاه و همچنین بررسی شایعاتی که از طرف برخی کارشکنان در حوزه برگزاری امسال نمایشگاه عفاف و حجاب مطرح شده بود تأییدی بر صحبت‌های برگزارکنندگان نمایشگاه عفاف و حجاب بود.


همانگونه که برگزاری جشنواره فجر در بخش مد و لباس بر عهده بنیاد ملی مد و لباس است باید برگزاری نمایشگاهی با محوریت عفاف و حجاب نیز بر عهده افرادی باشد که خودشان درگیر بحث طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب است.


متأسفانه به دلیل برخی اختلافاتی که بین کارگروه ساماندهی مد و لباس و همینطور وزارت ارشاد و انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب به‌وجود آمده بود کارگروه ساماندهی مد و لباس نمایشگاهی با عنوان گوهر زیبایی را در بوستان آب و آتش به مدت 20 شب برگزار کرده است.


بر همین اساس نمایشگاه عفاف و حجاب که از طرف وزارت ارشاد در مصلی برپا بوده با برخی افراد کارشکن روبه‌رو می‌شد که سعی در خراب کردن افرادی داشتند که در برگزاری این نمایشگاه سهیم بودند.


در این نمایشگاه روز گذشته حسن محمدی مدیرعامل تشکل‌های قرآنی کل کشور، احمد حق‌بین مسئول برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، اسدالله سلیمانی مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب، مریم سادات خرمدره عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب و حمیدرضا شیخ‌ویسی معاون امور مؤسسات قرآنی وزارت ارشاد با حضور در نمایشگاه و بازدید از قسمت نمایشگاه حجاب و عفاف سعی در برطرف کردن این اختلافات برآمدند.


 با این وجود همچنان این اختلاف پابرجاست و به دلیل برخی سلیقه‌ها حل‌شدنی‌ نیست.


انتهای پیام/4046/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته