دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1398 - 21:05
رئیس دانشگاه آزاد رامسر:

اتاق فکر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر تشکیل می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: اتاق فکر این واحد دانشگاهی با حضور مدیران گروه، اعضای هیئت‌علمی و کارکنان باتجربه تشکیل می‌شود.
کد خبر : 383050
photo_۲۰۱۹-۰۵-۲۱_۱۶-۲۹-۵۴.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رامسر، علیرضا یکرنگی عصر امروز در دیدار با اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، در حکمی سید‌مهدی مهنما عضو هیئت علمی و استادیار گروه مکانیک این واحد دانشگاهی را به‌ عنوان معاون علمی (آموزشی و پژوهشی) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر منصوب کرد.


وی در دیدار با اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: یکی از اهداف اصلی من برای پیشبرد اهداف دانشگاه، تعامل بیشتر با استادان و کارکنان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر افزود: یکی از کارهای مهمی که در آینده نزدیک به آن خواهیم پرداخت تشکیل یک اتاق فکر متشکل از مدیران گروه، اعضای هیئت‌علمی و کارکنان باتجربه است.


یکرنگی با قدردانی از همه اعضای هیئت علمی گفت: با موافقت دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، سید مهدی مهنما عضو هیئت علمی و استادیار گروه مکانیک این واحد دانشگاهی به سمت معاونت علمی (آموزشی و پژوهشی) منصوب می‌شود.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته