دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1398 - 17:23
طی حکمی از سوی عاملی؛

خوانساری معاون برنامه‌ریزی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی شد

طی حکمی از سوی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمد خوانساری به عنوان معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه این شورا منصوب شد.
کد خبر : 381044
محمد خوانساری.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام سیدسعیدرضا عاملی طی حکمی محمد خوانساری را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه این شورا منصوب کرد.


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حکم خود آورده است: با اعتماد به فضل الهی و نظر به شایستگی، تعهد دینی و انقلابی و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه‌های پژوهش و فناوری اطلاعات، به موجب این حکم شما را به مدت سه سال به عنوان معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات منصوب می‌نمایم.


در ادامه این حکم تأکید شده است: تدوین، ابلاغ و نظارت بر اجرای برنامه واحدهای دبیرخانه، استقرار نظام تخصیص اعتبارات، ساماندهی نیروی انسانی دبیرخانه شورای عالی، ساماندهی ساختار و تشکیلات دبیرخانه شورای عالی و ایجاد فضای یکپارچه اطلاعات و آمار حوزه فرهنگ و علم و فناوری در کشور از اهم وظایف جنابعالی است. امید است با استعانت از ذات اقدس الهی، همتی بلند و تلاش بی‌وقفه در انجام امور و مسئولیت‌های محوله موفق باشید.


گفتنی است محمد خوانساری عضو هیئت علمی دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران و دارای مدرک دکترای مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف است که تاکنون در سمت‌هایی چون ریاست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) و ریاست مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران به خدمت مشغول بوده‌ است. وی دارای تألیفات متعدد در حوزه فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر اعم از کتاب و مقالات علمی است که در مجلات و کنفرانس‌های معتبر به چاپ رسیده است.


انتهای پیام/4122/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته