دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1398 - 17:26
دکتر ولایتی:

تلاش ارزشمند تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی موجب خرسندی مردم شد

رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، نایب‌قهرمانی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات آسیایی را تبریک گفت.
کد خبر : 380749
_MID3451.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، نایب‌قهرمانی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی را در پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی دانشجویان آسیا (چین تایپه-2019) تبریک گفت.


در متن پیام ولایتی آمده است: تلاش ارزشمند و قهرمانانه تیم بسکتبال بانوان دانشجو و افتخارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی که به‌عنوان نماینده ایران در نیمه‌نهایی و فینال مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا-2019 به مقام نایب‌قهرمانی آسیا دست یافتند، موجب خرسندی مردم عزیز کشورمان و به‌ویژه جامعه ورزشی، علمی و دانشگاهی کشور گردید.


در ادامه پیام بیان شده است: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به توانمندی‌های ارزشمند و فراوان در اختیار می‌بایست علاوه بر ایجاد ظرفیت‌های جدی در حوزه‌های علمی و پژوهشی، زمینه‌های بیشتر افتخارآفرینی دانشجویان عزیز در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ورزشی را فراهم نماید که خوشبختانه گام‌های مثبتی در این خصوص شکل گرفته و همچون همیشه، شاهد حضور مؤثر دانشجویان و اساتید دانشگاه در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.


در انتهای این پیام آمده است: این جانب لازم می‌دانم این پیروزی و افتخارآفرینی را که به نمایندگی از کشورمان محقق گردیده، به جامعه ورزشی کشور، اساتید و دانشجویان محترم دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران، دست‌اندرکاران و اعضای کادر فنی و به ویژه ورزشکاران عزیز تبریک عرض نموده، برای همه آنان توفیق و سربلندی آرزو نمایم.


انتهای پیام/4107/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته