جمعه  06  اردیبهشت  1398
دوشنبه , 26 فروردین 1398 ساعت 18:40

سید محمد بطحایی:

حل مسائل آموزش وپرورش متأثر از مسائل اقتصادی است

وزیر آموزش وپرورش  گفت: آموزش ‌و پرورش به‌شدت متأثر از مسائل اقتصادی است و تا این مسائل حل نشود نمی‌توان به کیفیت دست پیدا کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت آموزش‌وپرورش، سید محمد بطحایی در نشست اعضای شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش با عنوان رونق تولید با تدبیر و امید در گام دوم انقلاب اظهار کرد: در سال گذشته که سال حمایت از تولید کالای ایرانی نام‌گذاری شده بود آموزش‌وپرورش از جمله دستگاه‌هایی بود که توانست گام‌های مؤثری بردارد.

وی با اشاره به اقدامات مثبت آموزش‌وپرورش درباره حمایت از کالای ایرانی، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدامات بسیار خوبی را در زمینه تولید اسباب‌بازی و تجهیزات کمک‌آموزشی داخلی انجام داده است، همچنین معاونت پرورشی و فرهنگی نیز نمایشگاه‌های مستمری در سراسر کشور برای فروش لوازم‌التحریر تولید داخلی برگزار کرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال در استقرار این برنامه‌ها و رونق تولید گام‌های جدیدتری برداشته خواهد شد، گفت: در تابستان با توجه به ظرفیتی که در هنرستان‌ها داریم تولیداتی را که منجر به فروش و بازاریابی شود پیگیری خواهیم کرد و از این‌ جهت کارهای خوبی را در راستای حمایت از تولید ملی می‌توان انجام داد.

بطحایی با اشاره به اینکه این عادت ناپسند وجود دارد که اکثراً نداشته‌ها را بیشتر از داشته‌ها مطرح می‌کنیم، تصریح کرد: در موضوع رونق تولید ملی، داشته‌ها را ببینیم و از امکانات و تجهیزات موجود به‌خوبی استفاده کنیم و اگر نیاز به تسهیلات وجود دارد، پیگیر باشیم تا به اهداف موردنظرمان دست پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: آموزش ‌و پرورش به‌شدت متأثر از مسائل اقتصادی است و تا این مسائل حل نشود نمی‌توان به کیفیت دست پیدا کرد و باید باور کنیم که به نتایج و خروجی مطلوب دست پیدا نمی‌کنیم مگر اینکه رویکردها در این‌ باره تصحیح و مشکلات اقتصادی مرتفع شود.

انتهای پیام/4122/4105/پ

http://ana.ir/i/373895
برگزاری آزمون در مدارس ابتدایی خط قرمز ماست/ کاهش کتب کمک‌درسی

برگزاری آزمون در مدارس ابتدایی خط قرمز ماست/ کاهش کتب کمک‌درسی

طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها در مدارس استان یزد اجرا می‌شود

طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها در مدارس استان یزد اجرا می‌شود

شرایط امتحانات پایانی نوبت دوم مناطق سیل‌زده تغییر می‌کند

شرایط امتحانات پایانی نوبت دوم مناطق سیل‌زده تغییر می‌کند

نیمی از دانش‌آموزان خوزستانی پس از سیل هنوز به مدرسه نرفته‌اند

نیمی از دانش‌آموزان خوزستانی پس از سیل هنوز به مدرسه نرفته‌اند

چالش‌ها و برنامه‌های آموزشی با حضور وزرای آموزش و بهداشت بررسی شد

چالش‌ها و برنامه‌های آموزشی با حضور وزرای آموزش و بهداشت بررسی شد

ورود مدارس سما به ناحیه 2 آموزش‌ و پرورش کرمان

ورود مدارس سما به ناحیه 2 آموزش‌ و پرورش کرمان

تیم‌های مشاوره در مناطق سیل‌زده خدمات اجتماعی ارائه می‌دهند

تیم‌های مشاوره در مناطق سیل‌زده خدمات اجتماعی ارائه می‌دهند

معرفی برگزیدگان چهاردهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس

معرفی برگزیدگان چهاردهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس

لزوم اولویت پرداخت مطالبات فرهنگیان آسیب‌دیده از سیل

لزوم اولویت پرداخت مطالبات فرهنگیان آسیب‌دیده از سیل

تعیین استان‌های معین برای امدادرسانی به دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده

تعیین استان‌های معین برای امدادرسانی به دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده

قرآن باید اصلی‌ترین مقوله فرهنگی دانش‌آموزان قرار گیرد

قرآن باید اصلی‌ترین مقوله فرهنگی دانش‌آموزان قرار گیرد

تخریب و آسیب‌دیدگی مدارس بیش از ۵۳ هزار دانش آموز خوزستانی

تخریب و آسیب‌دیدگی مدارس بیش از ۵۳ هزار دانش آموز خوزستانی

شرکت 38 دانش‌آموز از 27 کشور در مسابقات قرآن جهان اسلام

شرکت 38 دانش‌آموز از 27 کشور در مسابقات قرآن جهان اسلام

تعداد اخبار امروز گروه : 0 خبر