دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تجلیل از ۳۵ استاد، پیشکسوت و دانشجوی پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

خبرگزاری آنا: از ۳۵ استاد، پیشکسوت و دانشجوی پژوهشگر بر‌تر گروه‌های علوم انسانی، دامپزشکی، کشاورزی، فنی و مهندسی، علوم پایه و پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد طی مراسمی تجلیل شد.
کد خبر : 38

به گزارش خبرنگار آنا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اعلام این خبر گفت: کسب حداقل امتیاز پژوهشی 20 و انتخاب نشدن پژوهشگر بر‌تر در چهار سال گذشته ملاک انتخاب پژوهشگران بر‌تر در سال 93 بود. در بخش استادان از هر گروه دو نفر و از بین دانشجویان هر گروه یک نفر به عنوان مخترع، نخبه و یا پژوهشگر بر‌تر انتخاب شد.


دکتر ابراهیم رحیمی خاطرنشان کرد: چاپ 240 مقاله علمی پژوهشی و ISI در مجلات معتبر داخل و خارج کشور، خاتمه بیش از 15 طرح تحقیقاتی، راه‌اندازی و تجهیز مراکز تحقیقاتی و راه‌اندازی چندین کارگاه اقتصادی از جمله فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در شش ماهه گذشته بود.


وی یادآور شد: ارائه سخنرانی علمی از سوی دکتر علی کاظمی معاون هماهنگی دانشگاه‌های آزاد استان با موضوع نقش پژوهش و جایگاه دانشگاه در توسعه ملی و جلسه پرسش و پاسخ رئیس، معاون پژوهشی، مدیر پژوهشی، مدیر مرکز رشد، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و مدیر دفتر ارتباط با صنعت واحد شهرکرد با استادان، پخش نماهنگ فعالیت‌های پژوهشی و اجرای سرود از سوی گروه ناشنوایان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


انتهای پیام/ع


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته