دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1398 - 11:27
آهنگران‌مقدم تأکید کرد:

ضرورت آشنایی دانش‌آموزان با هنر سینما

عضو هیئت‌علمی گروه سینما و گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی از دانش‌آموزان خواست با تماشای فیلم‌های داخلی و خارجی هنر سینما را یاد گرفته و تحلیل کنند.
کد خبر : 377832
photo_۲۰۱۹-۰۴-۳۰_۲۲-۵۹-۱۰.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رامسر، نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم وارش صبح امروز در دومین روز خود در دانشگاه آزاد اسلامی رامسر با حضور دانش‌آموزان مدارس راهنمایی و دبیرستان شهرستان رامسر برگزار شد.


عضو هیئت‌علمی گروه سینما و گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی در کارگاه آموزشی با عنوان «شناخت رشته‌های هنری در سینما»، جشنواره وارش را به‌دلیل همزمان‌بودن با هفته مشاغل مغتنم دانست و از  دانش‌آموزان خواست برای یادگیری و آشنایی بهتر با هنر سینما در این جشنواره شرکت و فیلم‌های داخلی و خارجی را که بهترین شیوه آماده‌سازی و آموزش این هنر است از نزدیک تماشا کرده و آن را تحلیل کنند.


سعید آهنگران‌مقدم، رشته‌های هنری در سینما را با تعریفی از استعداد، خلاقیت هنری، ارائه چگونگی و طرز توانایی‌های فکری انسان در چهار مرحله حفظ و ضبط کردن مطالب، یادآوری، استدلال، تحلیل و خلاقیت برای شرکت‌کنندگان تشریح کرد.


وی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد اجرایی دانشگاهی جشنواره فیلم وارش با مدیران و مشاوران مدارس رضی کاظمی، فجر و آذرهوش، دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه شهرستان رامسر در دومین روز برگزاری این جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر حضور یافتند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته