دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1398 - 14:08
تهران در کنار خوزستان؛

مانور ستاد مدیریت بحران‌ استان تهران در دشت‌آزادگان برگزار می‌شود

نماینده فرمانداران شهرستان‌های استان تهران در شهرستان دشت‌آزادگان از برگزاری مانور بزرگ خدمات‌رسانی در چهار شهر خوزستان با عنوان تهران در کنار خوزستان خبر داد.
کد خبر : 377338
18.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری تهران؛ سیدمهدی ساداتی با توجه به اقدامات صورت‌گرفته از سوی ستاد مدیریت بحران استان تهران در دشت‌آزادگان به‌عنوان استان معین اظهار کرد: عصر روز گذشته جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران استان تهران و دشت‌آزادگان با حضور مسئولان در محل فرمانداری دشت‌آزادگان برگزار و آخرین تصمیمات برای صدور دستورالعمل‌های دستگاه‌های مختلف در راستای خدمت‌رسانی به مردم منطقه اتخاذ شد.
 
وی گفت: شاهد رضایت‌مندی مطلوبی از سوی مردم به عملکرد ستاد مدیریت بحران استان تهران به‌عنوان استان معین در دشت‌آزادگان هستیم و تمام اقدامات برای مهار سیلاب در این منطقه به‌صورت همه‌جانبه و با حضور همه دستگاه‌ها انجام شده است.
 
فرماندار رباط‌کریم تصریح کرد: امروز نیز اقدامات لازم در راستای توزیع دارو، معاینه پزشکی و ارائه خدمات بهداشتی به اهالی ۱۷ روستای شهرستان دشت‌آزادگان انجام شده و مردم از لحاظ نیازهای ضروری پزشکی و بهداشتی مشکل خاصی ندارند.
 
نماینده فرمانداران شهرستان‌های استان تهران در دشت‌آزادگان یادآور شد: بر اساس هماهنگی‌های صورت‌گرفته مانور بزرگ خدمات‌رسانی در چهار شهر سوسنگرد، ابوحمیظه، بوستان و کوت سید نعیم با عنوان تهران در کنار خوزستان با هدف پاکسازی این چهار شهر از آسیب‌های سیلاب اخیر برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: تمام تدابیر لازم در این راستا توسط عوامل شهرداری تهران و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان تهران اعم از اعزام نیروی انسانی و ارسال تجهیزات و ادوات لجستیکی در محل صورت گرفته و با آغاز این مانور برنامه‌های پیش‌بینی شده برای زیباسازی و پاکسازی شهرها عملیاتی می‌شود.
 
 ساداتی خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد مدیریت بحران استان تهران وضعیت پایدار را در منطقه شاهد هستیم و خدمات ارائه‌شده توانسته رضایتمندی مردم و اهالی منطقه را به‌دنبال داشته باشد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: پاکسازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته