دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1398 - 11:51
سالک:

اقدام علیه نیروهای تروریست آمریکا با بیانیه و مذاکره نمی‌شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید سازوکار مقابله با نیروهای تروریست آمریکا اعمال شود و با بیانیه و مذاکره مجازاتی علیه آمریکا اعمال نمی‌شود.
کد خبر : 375728

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، احمد سالک کاشانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا، اظهار کرد: 40 سال قبل دو قطب تضاد در جهان به نام بلوک شرق و غرب بود، ولی امروز مبارزه اسلام و استکبار برقرار شده که اسلام پیروز است.


وی افزود: در صفحه چهار ماده 3 طرح مقابل با نیروهای ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا وزارت خارجه و قوه‌قضائیه طرح دعاوی را علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی در مجامع جهانی پیگیری کنند.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید مجازاتی برای دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا اعمال کند، ادامه داد: البته باید این سازوکار مشخص شود و با بیانیه و مذاکره مجازاتی علیه آمریکا اعمال نمی‌شود.


سالک تصریح کرد: باید برای مقابله با آمریکا سازوکاری مناسب ایجاد شود و قوه قضائیه و وزارت خارجه این اقدام را مرتب پیگیری کرده و گزارش آن را به مجلس و شورای عالی امنیت ملی ارائه دهند.


انتهای پیام/4082/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته