دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1398 - 06:40
کاظمی در گفتگو با آنا:

انتخابات کمیسیون تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می‌شود

دبیر واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: انتخابات کمیسیون تشکیلات این اتحادیه در حاشیه سی‌امین نشست سیاسی دفاتر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر : 374583

محمدحسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به برگزاری سی‌امین نشست سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، اظهار کرد: انتخابات کمیسیون تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در حاشیه سی‌امین نشست سیاسی دفاتر این اتحادیه برگزار می‌شود.


وی در ادامه افزود: کمیسیون تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان متشکل از پنج نفر است که سه نفر از این اعضا از طریق برگزاری انتخابات مشخص شده و یکی دیگر از عضوهای آن دبیر واحد تشکیلات بوده و نفر پنجم نیز توسط دبیر واحد تشکیلات اتحادیه انتخاب می‌شود.


دبیر واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تشریح وظایف این کمیسیون بیان کرد: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور با ۸۰ دفتر دانشگاهی است. بنابراین نظارت بر این دفاتر و رسیدگی به امور تشکیلاتی آن‌ها اهمیت فراوانی دارد که کمیسیون تشکیلات برای رسیدگی به امور دفاتر ایفای نقش خواهد کرد.


کاظمی خاطرنشان کرد: سی‌امین نشست سیاسی این اتحادیه که با حضور نمایندگان دفاتر دانشگاهی جامعه اسلامی برگزار می‌شود فرصتی است تا به مسایل تشکیلاتی دفاتر رسیدگی شود. همچنین رسیدگی به تخلفات احتمالی و تخطی‌های دفاتر از اساسنامه اتحادیه از دیگر وظایف واحد تشکیلات محسوب می‌شود‌.


وی با بیان اینکه دفاتر دانشگاهی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به سه دسته طبقه‌بندی می‌شوند، عنوان کرد: دفاتر عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به سه دسته دفاتر فعال، دفاتر ناظر و دفاتر درحال تاسیس تقسیم می‌شوند که دفاتر فعال دارای حق رای در کنگره این تحادیه بوده و دفاتر ناظر و درحال تاسیس حق رای ندارند.
کاظمی اعلام کرد: رسیدگی به امور و درخواست‌های تاسیس دفاتر جدید نیز برعهده واحد تشکیلات است و اکنون نیز درخواست‌هایی برای تاسیس دفاتر جامعه اسلامی در دانشگاه‌های مختلف وجود دارد که بیشتر این درخواست‌ها مربوط به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.
p>انتهای پیام/4122/4115/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته