دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1398 - 12:00
سليمانی:

جشنواره سینا انگیزشی برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان تبدیل است

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت:حضور دانش‌آموزان جشنواره سینا بر روند فعالیت‌های آن‌ها در ادامه تحصیل مؤثر است.
کد خبر : 373709
636758051426637771.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،  سودابه سليمانی ظهر امروز در نشست خبری جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش‌آموزی سینا که در سالن جلسات دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با اشاره به  طی دوران تحصيلی دانش آموزان در مدرسه و ارتباط آنها با دانشگاه‌ها گفت: در بسياری از كشورهای مترقی دانش آموزان از سال‌های پايانی مدرسه با دانشگاه‌ها ارتباط می‌گيرند.


معاون آموزشی و تحصيلات تكميلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ادامه داد: حضور داوران از اعضای هيئت علمی در این جشنواره بسيار مهم و قابل توجه است.


سلیمانی با اشاره به کاهش اشتیاق دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل در سطوح دانشگاهی تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان در این جشنواره بر روند فعالیت‌های آن در انتخاب رشته و نیز انگیزه ادامه تحصیل دانش‌آموزان مؤثر خواهد بود.


وی افزود: شناسایی دانش‌آموزان نخبه و استعدادهای برتر و هدایت ایده‌های دانش‌آموزان به مقصد نهایی آن یعنی دانشگاه از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم تحقیقات در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره بین‌المللی سینا با همکاری جامعه دانشگاهی و دانش‌آموزی اتفاق بسیار خوبی است و تجربه‌های ارزنده‌ای نیز به‌دنبال خواهد داشت و ظرفیت‌های واحد علوم و تحقیقات برای دانش‌آموزان آشکار خواهد شد.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته