دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هاشمی:

سپاه پاسداران رکن رکین انقلاب اسلامی است

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در همایش «من یک سپاهی‌ام» گفت: این همایش برای حمایت خانواده دانشگاه آزاد اسلامی از رکن رکین انقلاب یعنی سپاه پاسداران است.
کد خبر : 373672
636651037653167581_B_lg.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا٬ سیدمحمود هاشمی در همایش بزرگ «من هم یک سپاهی‌ام» که پیش از ظهر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد٬ هدف از برگزاری این همایش را حمایت خانواده دانشگاه آزاد اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: این همایش برای حمایت خانواده دانشگاه آزاد اسلامی از رکن رکین انقلاب یعنی سپاه پاسداران است. 


وی افزود: لازم است از خدمات پربار ۴۰ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدامات و فعالیت‌های جهادی که در پیشبرد اهداف انقلاب بوده قدردانی کرد.


مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اقدام خصمانه رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران و تروریستی دانستن سپاه گفت: طبیعی است که آمریکا از سپاه پاسداران عصبانی باشند و این تصمیم جنون‌آمیز رئیس جمهور آمریکا برخلاف تمام قوانین بشر است.


هاشمی با انتقاد از برخی رفتارها و سخنان مسئولان دولتی ادامه داد: امروز که دشمنان اذعان دارند تا سپاه هست نمی‌توان انقلاب اسلامی را ساقط کرد کاش دولت‌مردان ما بیشتر متوجه رفتارهای خود بودند.


وی افزود: مسئولان آمریکا و دشمنان، فکر سقوط نظام را با وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پشتیبانی مردم از ذهن خود بیرون کنند.


مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: دانشگاهیان نیز همواره از سپاه پاسداران که به‌واقع حافظ انقلاب اسلامی است و خدمات ارزشمندی تاکنون انجام داده حمایت خواهد کرد. 


گفتنی است همایش بزرگ «من هم یک سپاهی‌ام» در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سردار علی فدوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


انتهای پیام/ 4107/4007/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته