دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1398 - 19:46
فرمانده سپاه کربلای مازندران:

با تهدیدهای دشمن از صحنه خارج نمی‌شویم

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: حفظ انقلاب اسلامی وظیفه ماست و با تهدیدهای دشمن دیوانه‌ از صحنه خارج نخواهیم شد.
کد خبر : 373556
141485_16_IMG_4246 (Copy).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، سردار حسین بابایی که عصر امروز به مناسبت اعلام همبستگی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پذیرای جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مازندران بود، گفت: حفظ این انقلاب وظیفه ماست و با تهدیدهای دشمن دیوانه‌ از صحنه خارج نخواهیم شد.



وی با بیان اینکه راه برون‌رفت از مشکلات مدیریت انقلابی و جهادی است گفت: سپاه نیروی مستحکم و مردمی است و دشمنان قسم‌خورده نظام با اقدامات سخیف کاری از پیش نخواهند برد و توسط همین مردم سیلی خواهند خورد.


بابایی، سپاه را زینت انقلاب دانست و بیان کرد: ارزش کار نیروهای سپاه در کنار حادثه‌دیدگان سیل اخیر به همگان ثابت کرد که سپاه یک نیروی مردمی  است و دشمنان انقلاب اسلامی از این اتحاد و همدلی هراس دارند مخصوصاً در کمک‌رسانی  به سیل‌زدگان بخش‌هایی از گلستان این همدلی میان قومیت‌ها ثابت شد که سپاه پاسداران و بسیج در کنار مردم هستند.  


فرمانده سپاه کربلای مازندران دفاع از ارزش‌ها و عظمت کارهای انقلابی سپاه را وظیفه اعتقادی دانست و عنوان کرد: نگاه امام(ره) به سپاه با بیان این جمله که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» نشان‌دهنده جایگاه این نهاد مردمی از نگاه ولایت است.



در ادامه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران اظهارکرد: یکی از بارقه‌های نور در ایران اسلامی که در جای جای این مملکت ریشه دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که خیلی‌ها تلاش کردند این نور را خاموش کنند.


حسین منصوریان افزود: حرکت رئیس جمهور آمریکا در راستای همین هدف بوده، غافل از اینکه این نور متصل به ملکوت است و هرگز خاموش نخواهد شد و از درخشندگی آن هم کم نخواهد شد.


وی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی مقدسی است که از مردم با مردم و برای مردم است و عظمت حضور سپاه در کنار مردم در حوادث اخیر نشان‌دهنده این موضوع بوده و این اقدامات سخیف دشمنان باعث اتحاد و همدلی بیشتر در کشور شد.


به گزارش آنا، دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با فرمانده سپاه کربلای مازندران در راستای پاسخ به اقدام گستاخانه دولت آمریکا و ایجاد اتحاد و همدلی دانشگاهیان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به‌همراه رئیس دبیرخانه هیئت امنای مازندران و رؤسای واحدهای دانشگاهی با سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا برگزار شد.


انتهای پیام/4122/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته