دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام اسدی:

برنامه احیای نیمه شعبان در مساجد و امام‌زادگان برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی مراسم احیای نیمه شعبان گفت: برنامه احیای نیمه شعبان با هماهنگی‌های به‌عمل آمده در مساجد و امام‌زادگان برگزار خواهد شد.
کد خبر : 373396

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، نشست خبری ستاد عالی هماهنگی مراسم احیای نیمه شعبان پیش‌ازظهر امروز با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در محل ساختمان باشگاه خبرنگاران پویا در تهران برگزار شد.


در این نشست خبری، حجت‌الاسلام محمد اسدی گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های ستاد عالی هماهنگی مراسم احیای نیمه شعبان ارائه کرد و گفت: این ستاد از سال 1392 با همکاری 40 مؤسسه فرهنگی در سراسر کشور فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد و تاکنون برنامه‌های مختلفی را در ایام شعبانیه در شهرها و استان‌های مختلف برگزار می‌کند.


مسئول دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی مراسم احیای نیمه شعبان به اهمیت و جایگاه مراسم احیای نیمه شعبان پرداخت و گفت: به همین منظور برنامه احیای نیمه شعبان به‌صورت گسترده و با هماهنگی‌های به‌عمل آمده در مساجد و امام‌زادگان برگزار خواهد شد.


حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل در ادامه این نشست به برنامه‌های این بنیاد در ایام نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: برنامه احیای نیمه شعبان از زمان خاتم‌النبی(ص) وجود داشته است اما در این مدت مورد بی‌مهری قرار گرفته بود و تاکنون این موضوع به صورت جدی مطرح نمی‌شد.


معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری که ستاد عالی هماهنگی مراسم احیای نیمه شعبان، این موضوع به‌صورت جدی دنبال می‌شود و شاهد برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان در سراسر کشور هستیم.


در ادامه این نشست، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران برنامه‌های این مسجد را در ایام نیمه شعبان تشریح کرد و در پایان مراسم علی‌اکبر رائفی‌پور مسئول مؤسسه مصاف به بیان فعالیت‌های این مؤسسه در ایام شعبانیه به‌خصوص احیای نیمه شعبان پرداخت.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

برچسب ها: نیمه شعبان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته