دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1398 - 10:44
هادوی:

در آستانه آغاز هفته سراهای دانشجویی خوابگاه 200 نفری تخلیه می‌شود

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیرجان گفت: در آستانه آغاز هفته سراهای دانشجویی، خوابگاه 200 نفری دانشگاه سیرجان به دستور مسئولین باید تخلیه شود.
کد خبر : 373033
photo_2019-04-13_10-37-36.jpg

سعید هادوی در گفتگو با خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: در آستانه آغاز هفته سراهای دانشجویی، مسئولین دانشگاه سیرجان تصمیم گرفته‌اند خوابگاه 200 نفری این دانشگاه را تخلیه کنند.


وی ادامه داد: به دلیل برخی مشکلات در دانشگاه سیرجان سال‌هاست که انتخابات شورای صنفی  برای رسیدگی مستقیم به مشکلات دانشجویان تشکیل نمی‌شود و کوتاهی مسئولین دانشگاه به بهانه‌های مختلف در عدم تشکیل شورای صنفی-دانشجویی قابل‌قبول نیست.


هادوی افزود: امروز دانشجویان این دانشگاه با مشکل صنفی روبه شده‌اند و وضعیت اسکان دانشجویان در دانشگاه سیرجان به این شکل است که به تعداد هزار نفر از خوابگاه قائم استفاده می‌کنند و تعداد 200 نفر نیز از خوابگاه صادقیه و این در حالی است که بعد از گذشت نصف ترم و در نزدیکی روزهای سخت امتحانات دانشگاه تصمیم گرفته است تا خوابگاه 200 نفری قائم را تعطیل و دانشجویان را در خوابگاه هزار نفری صادقیه اسکان بدهد.


این فعال دانشجویی اظهار کرد: بعد از گذشت مدت‌زمان زیادی که دانشجویان در طول باهم همدیگر آشنا شده  به لحاظ روحی و روانی باهم زنگی کرده‌اند دانشگاه تصمیم گرفته است به بهانه‌های نداشتن هزینه برای تعمیر تأسیسات خوابگاه را تخلیه کند.


دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیرجان با اشاره به این‌که دانشجویان حاضر به تخلیه خوابگاه نیستند گفت: باوجوداینکه هزینه استفاده از خوابگاه به‌صورت کامل از دانشجویان دریافت شده است، دانشگاه به اجبار سرویس حمل‌ونقل دانشجویان را تعطیل و اعلام کرده است در صورت تخلیه نکردن انشعابات خوابگاه را قطع خواهد کرد.


هادوی در پایان بابیان این‌که در آغاز ترم تحصیلی دانشگاه تمام هزینه خوابگاه را از دانشجویان اخذ کرده است گفت: هیچ دانشجویی بدون پرداخت تمام و کمال هزینه خوابگاه در همان روز اول اجازه اسکان نداشت امام امروز باگذشت نصف ترم می‌خواهند به بهانه‌های غیرقابل‌قبول حقوق دانشجویان را ضایع کنند.


انتهای پیام/4115/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته