دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1398 - 16:09
امیر سیاری خبر داد:

اسکان 2 هزار نفر از اهالی حمیدیه در یگان‌های ارتش

فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش در خوزستان از اسکان دو هزار نفر از اهالی شهرستان حمیدیه در منازل سازمانی، سالن‌های ورزشی، مسجد و سوله‌های ارتش خبر داد.
کد خبر : 371537
716853.jpg

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری گفت: با توجه به جاری شدن سیل و تخلیه روستاهای مناطق مختلف شهرستان حمیدیه، تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان با احداث کمپ‌های اضطراری نسبت به اسکان مردم این منطقه اقدام کرد.


وی خاطرنشان کرد: از سه روز گذشته با اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران نسبت به تخلیه منازل، بلافاصله دستور راه‌اندازی کمپ‌های اضطراری را صادر کردیم و تیپ 392 زرهی نیروی زمینی تا امروز بالغ بر دو هزار نفر را در منازل سازمانی، سالن‌های ورزشی، مسجد و سوله‌های پادگان اسکان داده است.


فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش در خوزستان یادآور شد: تمامی هم‌وطنان اسکان‌داده شده، از امکانات مطلوبی برخوردار هستند و وعده‌های صبحانه، نهار، شام و همچنین محل استحمام آن‌ها نیز فراهم شده است.


وی تأکید کرد: در حوزه بهداشت و سلامت نیز تیم‌های پزشکی به‌صورت شبانه‌روزی در این کمپ‌ها فعالیت می‌کنند.


سیاری همچنین به راه‌اندازی محل تفریح و سرگرمی برای کودکان و خردسالان اشاره کرد و گفت: در تمامی کمپ‌ها و محل اسکان هم‌وطنان محل‌هایی را برای اوقات تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفتیم و امکانات مناسب برای سرگرمی آن‌ها فراهم شده است تا کودکان کمتر تحت تأثیر شرایط بحرانی قرار گیرند.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: خوزستان سیل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته