دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 فروردين 1398 - 16:12
رئیس کل دادگستری استان گلستان:

پرونده‌ای برای مسببان احتمالی سیل آق‌قلا تشکیل می‌شود

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت:با توجه به دستور صریح رئیس قوه قضائیه در برخورد با مسببان احتمالی حادثه سیل، اقدامات لازم برای رسیدگی به آن صورت گرفته است.
کد خبر : 370236
618964_835.jpeg

هادی هاشمیان در گفتگو با خبرنگار اعزامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به حادثه سیل در منطقه آق قلا و گمیشان گفت: با توجه به دستور صریح رئیس قوه قضائیه مبنی بر بررسی اوضاع و برخورد با مسببان احتمالی حادثه سیل، اقدامات لازم برای رسیدگی به این موضوع صورت گرفته است.


رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: دادستان مرکز استان، استعلامات لازم را برای این پرونده انجام داده است و به دلیل آنکه شاید قصوری در این خصوص صورت گرفته پرونده قضایی در این رابطه تشکیل داده است.


وی ادامه داد: به جهت اینکه رسیدگی به این پرونده شاید باعث کندی روند رسیدگی به سیل‌زدگان توسط دستگاه‌ها و ارگان‌های خدمت‌رسان شود. بنابراین پس از آنکه سیل‌زدگان سرو سامان یافتند رسیدگی به این پرونده پیگیری می‌شود.


هاشمیان با اشاره به اینکه اطلاعات و استعلامات و گزارش‌های متفاوتی در خصوص بی‌تدبیری برخی دستگاه‌ها و ارگان‌ها در سیل آق‌قلا و گمیشان به دستگاه قضائیه واصل‌شده است گفت: باید با اشرافیت کامل به این پرونده رسیدگی شود


وی در خاتمه اظهار کرد: بدون هیچ اغماضی با مسئولان و افرادی که کم‌کاری آنان باعث وقوع سیل آق‌قلا و گلستان شده است برخورد خواهیم کرد.


انتهای پیام/4122/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته