دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو شورای عالی استان‌ها:

کمک به سیل‌زدگان با فوریت انجام شود

عضو شورای عالی استان‌ها گفت: به‌دلیل حجم بالای خسارات سیل باید نسبت به جمع‌آوری کمک به مردم مصیبت‌دیده اقدام عاجل صورت گیرد.
کد خبر : 369133
MIRL5172.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حسین اکبری ظهر امروز در شانزدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها با محکوم کردن اقدام ترامپ در اعلام تروریستی نامیدن سپاه پاسداران گفت: تمام مردم ایران به پاسداران این مرز و بوم افتخار می‌کنند و قدردان زحماتشان هستند.


وی با اشاره به حادثه سیل در برخی نقاط کشور افزود:  امروز با لباس هلال احمر در این جلسه شرکت کردم تا از زحمات و خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال احمر تشکر کرده و خدماتشان به سیل‌زدگان را ارج بنهم.


نماینده مردم خراسان جنوبی در شورای عالی استان‌ها خطاب به اعضای حاضر در جلسه اظهار کرد: از همه شما درخواست دارم به‌دلیل حجم بالای خسارات سیل نسبت به جمع‌آوری کمک به مردم مصیبت‌دیده اقدام عاجل صورت گیرد تا بتوانیم بخشی از آلام آنان را التیام ببخشیم.


اکبری از تلاش‌های تمام نیروهای امدادرسان و خدمات‌رسان از جمله سپاه، بسیج، ارتش، کمیته امداد و ستاد مدیریت بحران در مناطق سیل‌زده قدردانی کرد و گفت: به همه هموطنان سیل‌زده اعلام می‌کنم که خانه شما، خانه ما و درد شما، درد و اندوه ماست و مردم سیل‌زده مطمئن باشند تا آخر در کنار آنان خواهیم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته