دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1397 - 12:03
حجت‌الاسلام ماندگاری:

سوءمدیریت‌های موجود در کشور با مجاهدت جبران می‌شود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: برای تداوم راه شهدا به مجاهدت نیاز داریم و با مجاهدت سوءمدیریت‌های موجود در کشور جبران می شود.
کد خبر : 365985
2721700.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری در مراسم تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد، اظهار کرد: خوشا به حال دانشگاهیان که دو نفر از شهدا در این واحد دفن می‌شوند و دانشگاه به برکت این شهدا نورانی‌تر می‌شود. به تصریح قرآن، خدا خریدار و پذیرای شهداست و ما به جایگاه شهدا حسرت می‌خوریم.


وی ادامه داد: همه به جایگاه شهدا غبطه می‌خورند چرا که انصار ائمه و پیامبران هستند. دانشگاه بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم این نظام کرده و فرهنگ مقاومت را به دنیا یاد داده است. انقلاب ما انسان تربیت کرده است.


ماندگاری خاطرنشان کرد: امتیاز اختصاصی انقلاب اسلامی این است که از تمام اقشار شهدایی را به کشور تقدیم کرده است. برای چهل سال دوم انقلاب باید مانند چهل سال اول مقاومت و ایثار وجود داشته باشد تا عزت جمهوری اسلامی ایران ادامه‌دار باشد.


وی تصریح کرد: نسل گام دوم باید بگوید که تحریم‌ها اثر ندارد و مسئولان و قوای سه‌گانه از هیچ موضوعی هراس نداشته باشند و ما برای تداوم راه شهدا به مجاهدت نیاز داریم و با مجاهدت سوءمدیریت‌های موجود در کشور جبران می شود. 


این استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: ترامپ هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و گام دوم آماده است که شهید شویم اما ذلت نمی‌پذیریم. قراردادهای اروپایی و آمریکایی نمی‌توانند ملت ایران را تحقیر کنند و راه شهدا برای سربلندی جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد. وجود شهدا در دانشگاه‌ها به معنای برگزاری کرسی‌های درس است که باید از خداوند برای حضور شهدا در دانشگاه شاکر باشیم.


انتهای پیام/۴۱۱۳/ 4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته