دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1397 - 14:41
صالح‌پور مطرح کرد؛

درخواست تجمع اعتراضی جامعه اسلامی به بی‌کفایتی در خودروسازی

دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در اعتراض به بی‌کفایتی مدیریتی در خودرو سازی درخواست تجمعی مسالمت‌آمیز در مقابل وزارت صنعت را داده‌ایم.
کد خبر : 365132

سید علی صالح‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی در بازار  خودروسازی که یکی از بازارهای سرمایه است به جایی رسیده است که داشتن خودرو را به رویایی ناممکن تبدیل کرده است.


وی در ادامه افزود: سیاست‌های غلط و ناقص وزارت صنعت، معدن و تجارت باعث افزایش بی‌محابای قیمت‌ها و ناتوانی در تحویل خودروهای پیش فروشی، شده است.


دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اعلام کرد: در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در اعتراض به بی‌کفایتی مدیریتی در خودرو سازی و ساماندهی نکردن وضعیت نابه‌سامان خودروسازی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت بنا به حق قانونی خود درخواست تجمعی مسالمت‌آمیز در مقابل این وزارت را داده‌ایم که متاسفانه با گذشت حدود 10 روز از ارائه درخواست به استانداری تهران هنوز پاسخی نسبت به قبول یا رد این درخواست داده نشده است.


صالح‌پور تأکید کرد: این اقدام استانداری تهران در بلاتکلیف گذاشتن درخواست تجمع، دانشجویان را نسبت به مطالبه به‌حق خود محروم می‌کند.


وی اشاره کرد: دولت که از داشتن سخنگو برای پاسخگویی به مردم گریزان است عدم پاسخ به درخواست تجمع را کاری بعید نمی‌داند؛ اما ما منتظر پاسخگویی از جانب مسئولان مربوط هستیم..



انتهای پیام/4107/4115/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته